برنامه VRTV Video Player: پخش ویدیوهای واقعیت مجازی

VRTV Video Player یک پلیر کاربردی برای ویدیو‌های سه‌بعدی و VR است که به کمک آن می‌توانید ویدیوهای واقعیت مجازی را مشاهده کنید‌.

به گزارش ایسکانیوز، این روزها نام VR یا ویدیوهای واقعیت مجازی را زیاد می‌شنویم. یکی از جذاب‌ترین تکنولوژی‌های جدید که اجرایی شدن آن می‌تواند درهای جدیدی را به روی دنیای تکنولوژی باز کند‌‌. در واقع همانطور که از نام واقعیت مجازی مشخص است، این پروژه قصد ارائه‌ و شبیه‌سازی یک فضای کاملا حقیقی را برای کاربران دارد که به طور ویژه، تجربه کردن آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم. البته استفاده از این ویدیوها نیاز به شرایط خاصی دارد. قبل از هر چیز برای تماشای این سبک از واقعیت مجازی نیاز به فایل‌های ویدیویی به خصوصی خواهید داشت که برای این امر آماده‌سازی شده‌اند. بعد از دانلود و انتقال آن به گوشی، حال به سخت‌افزار یعنی یک هدست واقعیت مجازی نیاز خواهید داشت که انواع و اقسام آن با قیمت‌های مختلف در بازار وجود دارند. حال کافی است گوشی خود را در این هدست بگذارید و آن را مانند یک عینک به چشمانتان بزنید تا علاوه بر یک تجربه‌ی جدید و فوق‌العاده، از تماشای کاملا خصوصی ویدیوها نیز بهره‌مند شوید.

اپلیکیشن VRTV Video Player یک برنامه‌ی کاربردی و مناسب برای پخش ویدیوهای VR است که به کمک آن می‌توانید این فایل‌ها را به بهترین شکل ممکن مشاهده کنید. این اپلیکیشن که برای گوشی‌های اندروید منتشر شده است، مانند یک ویدیوپلیر عادی طراحی شده است؛ با این تفاوت که از تمام فرمت‌ها و دستورات مربوط به فایل‌های سه‌بعدی پشتیبانی می‌کند. بدون شک این تکنولوژی آینده‌ی روشنی در پیش خواهد داشت؛ به طوری که به زودی استفاده از آن در صنعت‌های مختلف به قدری زیاد می‌شود که شاید یک روز فیلم‌های روز سینما را با این تکنولوژی تماشا کنیم. برای دانلود این اپلیکیشن که تنها در پلی‌استور گوگل دارای صد هزار دانلود است، می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

200/202

منبع: زومیت

دریافت کننده : ناهید سمیعی/انتشار دهنده: پارسا فرخوی

کد خبر: 736427

وب گردی

وب گردی