رئیس  دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد با مسئولین سپاه فتح استان دیدارکرد

صبح امروزدر نشستی دکتر آرمین محمودی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد و تعدادی از هیات رئیسه با مسئولین سپاه فتح استان دیدار داشتند.

به گزارش ایسکانیوز، در ابتدا فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، گفت: باید با همفکری فضای مناسب علمی و فرهنگی خوبی در محیط دانشگاه ایجاد کنیم.

سرداریدالله بوعلی در ادامه بیان کرد: استان ازلحاظ زیرساختی شاخص‌های پایین دارد و نباید با مسائل حاشیه‌ای جلوی پیشرفت استان را گرفت؛ و این ‌یک خیانت به استان محسوب می‌شود.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: زمینه های خوبی وجود دارد که سپاه و دانشگاه مکمل هم باشند و باهمو همکاری داشته باشند

وی در ادامه اظهار کرد: درصورتی‌که این استان بخواهد پیشرفتی کند باید با ارائه ایده‌های نو و خلاقیت مشکلات و موانع را پشت سر گذاشت. تنها راه برون‌رفت خلاقیت و علم است. در غیره این صورت ازلحاظ کمی در مقابل سایر استان‌ها شاخص‌های بسیار پایینی داریم؛ یعنی هرچقدر ما امکانات داشته باشیم آن‌ها چندین برابر ما امکانات دارند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: ما هیچ‌وقت نمی‌توانیم ازلحاظ کمی با سایر استان‌ها رقابت کنیم تنها چیزی که این استان را می‌تواند به موفقیت برساند تنها ابتکار، خلاقیت و نوآوری و کار ارزشی، کار معنوی و کار علمی که واقعاً استان ما تشنه این کارها است.

سردار بوعلی در ادامه بیان داشت: ما در خود سپاه شروع کردیم خلاقیت، ابتکارات و نوآوری‌ها را بکار بردیم الآن در کشور در بعضی از زمینه‌ها به نقطه مطلوبی رسیدیم.

در ادامه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد ریشه های عظیم درخت تناورانقلاب و اسلام را در شرایط کنونی حاصل تلاش بی وقفه طلایه داران و سبز پوشان سپاه عنوان کرد و افزود: جایگاه بلند و ارزشمند سپاه پاسداران و رشادت های بی شمار رزم آوران آن نهاد در طول هشت سال دفاع مقدّس که به تأسی ااز سالار شهیدان امام حسین علیه السلام ، طریق و مکتب ایشان را به عنوان مسیر راه خود انتخاب کرده اند، نقش تعیین کننده ای داشته است

دکتر ارمین محمودی بیان داشت: درخشش شعاع پرفروغ برادران پاسدار درتامین امنیت پایدار مهمترین هدف سپاه پاسداران بوده و همین باعث اطمینان خاطر و قوت قلب ملت شد.

ارمین محمودی در ادامه اظهار داشت:دانشگاه آزاد اسلامی با هدف تعامل و همکاری انتظار دارد که نیروهای انقلابی به ویژه بسیج دانشگاه در سه حوزه ی اساتید،کارکنان و دانشجویان تلاش کنند که با رویکرد علم محور و پژوهش محور وارد عرصه فعالیت بشوند واز برگزاری کار های کلیشه ای خوداری کنند

وی از ظرفیت اساتید و دانشجویان به عنوان ایده پردازان اقتصاد مقاومتی در راستای پاسخ به منویات رهبر فرزانه انقلاب نام برد و افزود: برای دستیابی به رشد پویایی و تحقق به منویات رهبر فرزانه انقلاب اتاق فکر و ایده پردازی در دانشگاه راه اندازی شده که از همین جا از نیروهای خوش فکر سپاه پاسداران برای همکاری با دانشگاه دعوت می کنیم و امیدواریم این مهم با همکاری دو جانبه به منصه ظهور برسانیم.

خبرنگار و منتشر کنند: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 736458

وب گردی

وب گردی