نشست تخصصی نقش شوراها در اداره شهرها برگزار می شود

اولین نشست تخصصی با عنوان « نقش شورای شهر در اداره شهرها» با حضور شورای مرکزی و دبیر کل حزب اسلامی کار جناب آقای دکتر کمالی، نمایندگان احزاب ، نمایندگان مجلس، صاحب‌نظران و کارشناسان مدیریت، بهره‌وری و بهینه‌سازی انرژی و همچنین با حضور کارشناسان امور اجتماعی و فرهنگی توسط سازمان زنان حزب اسلامی کار در سالن همایش حزب اسلامی کار برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز دکتر افسانه اقبال نیا دبیر این نشست، در زمینه دلایل و ضرورت برگزاری این نشست گفت: امروزه یکی از نیازهای مبرم جوامع و شهرها در تمامی کشورها مساله انرژی و آب و همچنین معضلات اجتماعی است، از جمله دلایل اصلی توجه به مبحث انرژی، می‌توان به محدودیت منابع تجدیدناپذیر، هزینه بالای سوخت، آلودگی‌های زیست‌محیطی و بحران انرژی و مفهوم توسعه پایدار که هدف غایی تمامی جوامع می‌باشد اشاره کرد. بهینه‌سازی انرژی، ممیزی انرژی و در نهایت مدیریت انرژی، یکی از مهم ترین ابزارها جهت مواجهه با چالش‌های فوق است.

اقبال نیا، در زمینه جزئیات این نشست افزود: با توجه به پیشرویی دو انتخابات مهم، انتخابات شوراها و انتخابات ریاست جمهوری، لازم است به معضلات کشور و پایتخت ، به صورت تخصصی و کارشناسانه بنگریم و توجه مسئولین و کاندیداهای محترم را به بحران آلودگی و کمبود آب و همچنین مسائل اجتماعی جلب کنیم. بنابراین حزب اسلامی کار در نظر دارد نشستی را در این راستا برگزار کند.

رئیس سازمان زنان حزب اسلامی کار و دبیر نشست گفت: برخی از موضوعات محوری این نشست تخصصی حقوق شهروندی ، مسائل اجتماعی ،آلودگی هوا، انرژی های پاک و بحران کمبود آب است.

دبیر نشست افزود: این نشست با سخنرانی جناب آقای دکتر کمالی- دبیر کل حزب اسلامی کار- آغاز و با سخنرانی های تخصصی ادامه خواهد یافت و در انتها هم پرسش و پاسخ خواهیم داشت.»

لازم به ذکر است این نشست روز چهارشنبه ۱۱اسفند ۹۵ ساعت ۱۶ الی ۱۸ در سالن همایش حزب اسلامی کار به آدرس خیابان ولیعصر، بالاتر از میدان ولیعصر، کوچه امینی٬ پلاک ۴۳ ٬ ساختمان حزب اسلامی کار برگزار خواهد شد.
علاقفمنئان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۹۳۵۹۴۶۳۱۲۹ تماس بگیرند.

خبرنگار و انتشار دهنده : زهره حاجیان

700700

کد خبر: 736482

وب گردی

وب گردی