ویارئال-رئال مادرید؛ زیدان به دنبال بازگرداندن قدرت به تیمش

دو تیم ویارئال و رئال مادرید امشب (8 اسفندماه) از ساعت 23:15 در ورزشگاه لا سرامیکا به مصاف یکدیگر می روند.

به گزارش ایسکانیوز، زیدان به دنبال این است تا بار دیگر قدرت و اقتدار را به رئال مادرید برگرداند اما در ال مادریگال این کار دشوار است.

چند روز از شکست تلخ رئال مادرید برابر والنسیا می گذرد و حالا مادریدی ها باید در دیداری سخت دیگر در ورزشگاه تازه بازسازی شده ویارئال به نام لا سرامیکا به میدان برود، دیداری که برای زیدان و شاگردانش بسیار با اهمیت خواهد بود و می دانند که کار برای کسب برد در این مسابقه بسیار دشوار است.

در این دیدار زیدان می تواند از گرت بیل در ترکیب اولیه استفاده کند و همین موضوع در صورت رخ دادن می تواند قدرت تیم میهمان را افزایش دهد. این در حالیست که په په به جای واران مصدوم راهی این دیدار خواهد شد و باید دید که در کنار راموس در این دیدار سخت چگونه کار خواهد کرد. ویارئال نیز هم اکنون در رده 66 جدول حضور دارد و در بازی های اخیر پرنوسان نشان داده است ولی امیدوار است تا با یک نمایش کامل همانند والنسیا کار را برای تیم صدرنشین یعنی رئال مادرید دشوار کند.

** رویارویی های پیشین دو تیم:

در 6 بازی آخری که این دو تیم برابر هم قرار گرفته اند، سهم کهکشانی ها 3 برد بوده است، 1 بازی به سود ویارئال به پایان رسیده است و 2 دیدار هم مساوی شده است. فصل گذشته نیز بازی رفت در مادرید 3-0 به سود سفیدها وبازی برگشت 1-11 مساوی به اتمام رسیده است.

** غایبین دو تیم در این دیدار:

ویارئال: احتمال باز ی نکردن سانسونه به دلیل مصدومیت وجود دارد.

رئال مادرید: دنیلو و واران به دلیل مصدومیت قادر به بازی کردن نیستند.

** داور مسابقه: آقای گیل مانزانو

** مقایسه آمار کلی دو تیم در این فصل:

** پیش بینی وبسایت هواسکورد از نتیجه این دیدار: ویارئال 1-1 رئال مادرید

** ترکیب احتمالی دو تیم:

خبرنگار: صدف خالقی - انتشاردهنده: پورعرب

602/601

کد خبر: 736490

وب گردی

وب گردی