برنامه منصوریان برای رضایی

مهاجم گلزن و تاثیر گذار استقلال در دیدار با التعاون امید اول استقلال برای گلزنی به شمار می رود و آبی ها به ساق های او بیش از هر بازیکنی چشم دوخته اند.

به گزارش ایسکانیوز، کاوه رضایی مهاجم اول استقلال در دیدار با التعاون خواهد بود و منصوریان در این دیدار نیز برای گلزنی امید زیادی به درخشش کاوه رضایی خواهد داشت. مهاجم اول استقلال هر چند در اولین دیدار آسیایی آبی ها برابر الاهلی روز درخشانی را پشت سر نگذاشت اما عملکرد او به اندازه ای درخشان بوده که منصوریان همچنان روی او به عنوان گزینه اول خط حمله حساب کند.

رضایی که سرعت و قدرت پا به توپ بالایی دارد می تواند در دیدار روز دوشنبه استقلال در حملات این تیم نقش پر رنگی داشته باشد و خط دفاعی کند التعاون را در جریان بازی تحت فشار بگذارد. منصوریان برای مهاجم جوان خود در این دیدار دو برنامه دارد و شرح وظایف او با دو خواسته متفاوت شکل می گیرد. رضایی باید در دیدار با التعاون تحت فشار قراردادن مدافعان حریف را از زمین التعاون شروع کند تا آبی ها در این بازی با پرس التعاون در زمین این تیم، سبک متفاوتی نسبت به بازی های گذشته را به نمایش بگذارند. در این راه برزای و جابر انصاری نیز کمک کاوه خواهند بود.


همچنین رضایی که در لیگ هنوز بهترین گلزن استقلال به شمار می رود، برای به ثمر رساندن اولین گل خود اشتیاق زیادی دارد و منصوریان نیز برای کمک به او در جریان تمرین این تیم بخش های زیادی را برای تمرین تمام کنندگی انتخاب کرده بود تا عطش کاوه برای گلزنی با کمک منصوریان برطرف شود.

601

کد خبر: 736528

وب گردی

وب گردی