حق شناس: تحریف سخنان رییس جمهور بی اخلاقی است

یک عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی گفت: برخی رسانه ها در راستای اهداف سیاسی خود سخنان رییس جمهور را با تحریف منتقل میکنند.

به گزارش ایسکانیوز، محمدجواد حق شناس با اشاره به سخنان رییس جمهور در اهواز اظهار کرد: این سخنان نشان دهنده آن است که باید توجه بیشتری به محیط زیست داشته باشیم تا بیش از این دچار خسران نشویم.

وی افزود: کارشناسان واقفند که پدیده ریزگردها نتیجه روند یکی دو سال اخیر نیست، بلکه مربوط به نتایج عملکردهای چهار دهه اخیر است. در سال های گذشته اتفاقاتی نظیر جنگ هشت ساله، اشغال عراق توسط امریکا یا ایجاد مانع برای ورود آب دجله وفرات به عراق موجب تغییرات بزرگ زیست محیطی در جنوب عراق شده است. از سویی کشور ما با خشکسالی مواجه است و در زمینه مدیریت منابع آبی تخلفات بزرگی توسط مردم و دستگاه ها انجام شده که ریزگردها نتیجه این اتفاقات است.

این فعال سیاسی درادامه با بیان اینکه سفر رییس جمهور به خوزستان یک اقدام قابل تقدیر بود تصریح کرد: تحریف سخنان رییس جمهور توسط برخی رسانه ها یک عمل بی اخلاقی و غیر حرفه‌ای است که البته دودش به چشم خودشان می رود، زیرا مخاطب متوجه این تحریف می شود.

حق شناس در گفت‌وگو با ایسنا، تاکید کرد: رسانه نباید تیشه به ریشه خور بزند و اعتماد عمومی را از بین ببرد، البته هدف اصل این اقدمات تخریب روحانی است و می خواهند در فضای انتخاباتی اثرات خودرا بر افکار عمومی بر جای بگذارد.

خبرنگار: راضیه فراهانی/ تاییدکننده: سرلک

کد خبر: 736534

وب گردی

وب گردی