کونته: فابرگاس عملکرد خوبی داشت/ چلسی شایسته صدرنشینی است

سرمربی تیم چلسی گفت: چلسی شایسته صدرنشینی در جدول لیگ برتر انگلیس است.

به گزارش ایسکانیوز، تیم فوتبال چلسی شنبه شب در دیدار لیگ برتر انگلیس با نتیجه 3 بر یک برابر سوانسی به برتری رسید و صدرنشینی خود را تثبیت کرد.فابرگاس، پدرو و کاستا گل های چلسی را به ثمر رساندند. یورنته نیز تک گل سوانسی را وارد دروازه حریف کرد.هم اکنون چلسی با 63 امتیاز و 11 امتیاز اختلاف نسبت به منچسترسیتی رده دومی، صدرنشین جدول لیگ برتر انگلیس است.

آنتونیو کونته سرمربی چلسی در نشست خبری بعد از مسابقه گفت:‌ حفظ تمرکز برای تمام مسابقات آسان نیست، ولی من بازیکنان زیادی دارم که در گذشته به قهرمانی دست یافتند. آنها به خوبی راهی را که باید برای حفظ صدرنشینی و تلاش برای کسب قهرمانی ادامه دهند، می دانند. به همین علت من خوش شانس هستم. من خوش شانس هستم که بازیکنانم در گذشته عناوین زیادی کسب کرده اند. من تیمی دارم که شایسته صدرنشینی در جدول لیگ برتر بوده اند. حالا ما در صدر جدول قرار داریم و می خواهیم این موقعیت را حفظ کنیم.

وی ادامه داد: ما خوب و با قدرت بازی می کنیم و گل های بسیاری را به ثمر می رسانیم. من از عملکرد بازیکنانم راضی هستم. آنها شایسته این موقعیت هستند. من هرروز تعهد و رفتار آنها را در جلسات تمرین می بینم.

سسک فابرگاس یکی از بازیکنان برجسته چلسی با 300 بازی در مسابقات لیگ برتر انگلیس است. این بازیکن اسپانیایی در فصل جاری تاثیرگذار بود. کونته قصد دارد بسته به حریفان به طور متناوب از فابرگاس و ماتیچ استفاده کند.

کونته گفت:‌ فابرگاس واقعا خوب بازی کرد. ولی برای من مهم است که این راه حل ها را داشته باشم و مسابقات را یک به یک ارزیابی کنم. من معتقدم که نمانیا، کانته و فابرگاس بازیکنان عالی هستند.

دریافت کننده: صدف خالقی - انتشاردهنده:آرش محمدی

602

کد خبر: 736551

وب گردی

وب گردی