گزارش لغو سخنرانی مطهری در مشهد در کمیسیون شوراها قرائت شد

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی از قرائت گزارش لغو سخنرانی نایب رئیس مجلس خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از خبرگزاری خانه ملت محمدجواد کولیوند در خصوص گزارش لغو سخنرانی مطهری در مشهد اظهار داشت: کمیسیون شوراها مامور شد تا دلایل لغو سخنرانی نایب رئیس مجلس در مشهد مقدس را بررسی کند به این جهت سه نفر از اعضای کمیسیون برای این کار انتخاب شده اند.

نماینده مردم کرج اشتهادر و فردیس در مجلس دهم شورای اسلامی ادامه داد: آقایان احمد امیری فراهانی، اصغر یوسف نژاد و ابوالفضل ابوترابی برای جمع آوری اطلاعات سفر به مشهد مقدس داشتند و با مسئولان مربوطه گفت و گو کردند.

وی گفت: بر همین اساس نمایندگان مجلس با استاندار مشهد، معاون استاندار، سپاه پاسداران، نیروی انتظامی، دستگاه نظارتی، دادستان و رئیس دادگستری استان خراسان رضوی مذاکراتی داشتند و شرحی از واقعه و علل لغو سخنرانی آماده کردند.

این نماینده مجلس عنوان کرد: بنا بر قرار قبلی با تدوین و نهایی شدن گزارش، قرائت آن در دستور کار کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور قرار گرفت و از آنجایی که موضوع گزارش محرمانه بود در زمان بررسی بودجه نشستی برگزار و گزارش قرائت شد.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بعد از قرائت گزارش در صحن کمیسیون جهت تصمیم گیری نهایی گزارش به هیات رئیسه مجلس ارسال شد و در صورت تشخیص هیات رئیسه گزارش در صحن علنی قرائت می شود.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، سخنرانی علی مطهری نایب رییس مجلس شورای اسلامی با موضوع اربعین در مشهد، با درخواست دادستان این شهر لغو شد که واکنش های زیادی را به دنبال داشت.

خبرنگار: شایان دنیادیده/ منتشرکننده: فاطمه سرلک

کد خبر: 736630

وب گردی

وب گردی