دانشگاه آزاد اسلامی تمام توان خود را به کار بسته تا آسیب های اجتماعی را به حداقل ممکن برساند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دره شهر گفت:همایش هایی که در واحد مختلف در حوزه های اجتماعی و فرهنگی برگزار می شود، باعث افزایش سطح سواد اجتماعی خواهد شد.

دکتر محمد علی کرمی در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز گفت: همایش هایی که در واحد های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی و فرهنگسازی در سطح جامعه برگزار می شود.

کرمی افزود : برگزاری همایش ها، نشست ها، سخنرانی ها و ... در خصوص آسیب های اجتماعی بسیار مفید است به همین منظور باید پیامدهای این آسیب ها به دانشجویان که از اقشار آسیب پذیر جامعه هستند آموزش داده شود در همین راستا واحدهای دانشگاهی می توانند در زمینه افزایش سطح دانش آن ها بسیار تاثیر گذار بوده و در این راستا بتوانند عامل بازدارنده آنها در گرفتار شدن در این آسیب های اجتماعی باشد.

وی گفت: نگاه ویژه دانشگاه آزاد اسلامی به برگزاری اینگونه همایش ها و صرف هزینه به منظور آشنا کردن نسل جوان با آسیب های ویران کننده بسیار قابل تحسین است. برگزاری همایش هایی همچون آشنایی با مضرات مواد مخدر، سبک زندگی اسلامی، ازدواج آسان، نماز و ... موید این نکته است که دانشگاه آزاد اسلامی تمام توان خود را به کار بسته است که آسیب های اجتماعی را به حداقل ممکن برساند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دره شهر تاکید کرد : این واحد دانشگاهی نیز در هر ترم نشست ها و همایش هایی در خصوص موضوعات فوق برگزار می کند و خوشبختانه همایش ها و نشست های برگزار شده توانسته نقش اساسی در بالابردن سطح دانش و نگرش دانشجویان به آسیب های اجتماعی داشته باشد و آن ها را با مقوله های دینی و اسلامی بیشتر آشنا کند.

خبرنگار :نیوشا یعقوبی / منتشر کننده : زهره حاجیان

700/701

کد خبر: 736638

وب گردی

وب گردی