تصویری از صفحه ثبت نام گلکسی اس 8 سامسونگ فاش شد

در آستانه برگزاری کنگره‌ی موبایل بارسلون، ایوان بلس با افشای تصویری از صفحه‌ی ثبت نام گلکسی اس ۸، توجهات را به سمت این گوشی جلب کرده است.

به گزارش ایسکانیوز، کنگره‌ی موبایل بارسلون در روزهای آینده برگزار می‌شود و قرار است کمپانی‌های پیشرو در حوزه‌ی فناوری، گجت‌های جدیدی شامل انواع گوشی‌های هوشمند معرفی کنند. با وجود اینکه هنوز چند هفته تا زمان رونمایی از نسل جدید پرچم‌دار سامسونگ با نام گلکسی اس ۸ باقی مانده، است اما انتشار هر خبری از این گوشی می‌تواند توجهات را از کنگره‌ی موبایل بارسلون و محصولاتی که قرار است در این گردهمایی رونمایی شود، منحرف کند.

حساب کاربری evleaks@ تصویری از صفحه‌ی ثبت نام گلکسی اس ۸ منتشر کرده که حاوی تیزری تصویری از این گوشی‌ هوشمند است. همان‌طور که در تیزر تصویری مورد نظر مشاهده می‌کنید، این گوشی هوشمند از لبه‌های خمیده در کنار حاشیه‌‌ی بسیار باریک بهره می‌برد. تیزر تصویری مورد نظر تا حدودی تصاویر و رندرهای پیشین فاش شده از این گوشی هوشمند را نمایش می‌دهد.

انتظار می‌رود صفحه‌ی مربوط به ثبت نام برای گلکسی اس ۸ در فاصله‌ی کوتاهی پس از رونمایی این گوشی هوشمند برای کاربران به نمایش گذاشته شود. همچنین باید به احتمال نمایش تیزری یک‌دقیقه‌ای از گلکسی اس ۸ سامسونگ در جریان برگزاری مراسم مربوط به رونمایی از گلکسی تب ۳ در MWC 2017 اشاره کرد که شاید اطلاعات بیشتری در مورد گلکسی اس ۸ در اختیارمان قرار دهد.

200/202

منبع: زومیت

دریافت کننده : ناهید سمیعی/منتشرکننده: محمدجواد آخوندی

کد خبر: 736649

وب گردی

وب گردی