سیکو نمونه ای از ساعت مچی استیو جابز را به فروش می‌‌رساند

کمپانی ژاپنی سیکو اعلام کرده است که نمونه‌ای از ساعت‌ مچی استیو جابز را در کشور ژاپن عرضه خواهد کرد.

به گزارش ایسکانیوز، کمپانی ساعت‌سازی سیکو با همکاری خرده‌فروشی Nano Universe که در توکیو قرار دارد، اقدام به فروش تعداد محدودی از ساعت‌های سری Chariott خواهد کرد. شاید از خود بپرسید چه چیزی باعث شده است سیکو استراتژی متفاوتی در مورد این ساعت که ظاهری معمولی دارد، در پیش بگیرد. بد نیست بدانید که استیو جابز زمانی از این مدل ساعت داشت و می‌توان این ساعت را در تصویر پرتره‌ای که از استیو جابز در سال ۱۹۸۴ توسط نورمن سیف ثبت شده است، مشاهده کرد. این تصویر بعدها به‌عنوان تصویر جلد مجله‌ی تایم مورد استفاده قرار گرفت. تصویر مورد نظر استیو جابز را در حالی نشان می‌دهد که در دوران جوانی روی زمین داخل منزل خود در وودساید کالیفرنیا نشسته است و کامپیوتر مکینتاش را در دست دارد. این تصویر به مرور زمان به یکی از به‌یادماندنی‌ترین تصاویر در دنیای فناوری تبدیل شد.

ساعت مچی استیو جابز، فوریه سال ۲۰۱۶ یعنی یک سال پیش، در یک حراجی به مبلغ ۴۲,۵۰۰ دلار به فروش رفت. حال سیکو اعلام کرده است که نسخه‌ی اورجینال با قطر ۳۳ میلی‌متر و نسخه‌ی بزرگ‌تر با قطر ۳۷.۵ میلی‌متر را در تعدادی محدود راهی بازار خواهد کرد. این کمپانی ژاپنی در نظر دارد ۱۹۸۲ دستگاه از این ساعت را با زمینه‌ی سفیدرنگ و ۳۰۰ دستگاه دیگر را با رنگ زمینه‌ی مشکی به بازار عرضه کند. قیمت تعیین‌شده برای هر دستگاه ۱۸۰ دلار است. البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که این ساعت‌ها مخصوص بازار ژاپن خواهند بود.

سیکو اعلام کرده است که فروش این ساعت‌ها را از ۱۰ مارس سال جاری میلادی آغاز خواهد کرد. مطمئنا پس از فروش این ساعت‌ها، شاهد فروش مجدد این ساعت‌ها در Ebay برای علاقه‌مندان در سراسر جهان توسط خریداران اولیه خواهیم بود.

200/202

منبع: زومیت

دریافت کننده : ناهید سمیعی/منتشرکننده: محمدجواد آخوندی

کد خبر: 736650

وب گردی

وب گردی