رئیس واحد جویبار در دیدار با مسعود اسماعیل پور:  قهرمانی با اخلاق پهلوانی و کسب علم و دانش تداوم می یابد

جهان پهلوان مسعود اسماعیل پور دانشجوی ورزشکار واحد جویبار با رئیس واحد جویبار دیدار کرد.  

به گزارش ایسکانیوز،در این دیدار دکتر داریوش حمیدی، رئیس واحد جویبار ضمن تبریک پیروزی ارزشمند دانشجوی پرافتخار و مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی در مسابقات جام جهانی کشتی آزاد درکرمانشاه اظهار کرد انشاء الله روند این پیروزی و سربلندی استمرار یابد و قهرمانی با اخلاق پهلوانی و کسب علم و دانش تداوم می یابد .

رئیس واحد جویبار افزود دانشگاه آزاد اسلامی واحد جویبار همواره حامی ورزشکاران گرانقدر به ویژه کشتی گیران دانشجوی واحد جویبار که بیرق مقدس جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز در می آورند و موجبات شادی ملت شریف ایران را فراهم می نمایند می باشد.

دکتر حمیدی حضور کشتی گیران گرانقدری مانند رضا یزدانی، مسعود اسماعیل پور و عزت الله اکبری در واحد جویبار را موجب افتخار واحد دانست و با توجه به اختصاص عنوان پایتخت کشتی جهان راه اندازی رشته تخصصی کشتی در واحد جویبار را با تأمین همه زیرساخت های آن از برنامه های آینده واحد عنوان کرد.

مسعود اسماعیل پور نیز در این دیدار از حمایت های مسئولین مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر حمیدی رئیس واحد جویبار تقدیر کرد و با توجه به حضور دیگر قهرمانان جهانی کشتی در واحد جویبار پیشنهاد داد ورزشگاهی به ورزش کشتی در دانشگاه آزاد اسلامیواحد جویبار اختصاص یابد.

خبرنگار و منتشر کننده: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 736679

وب گردی

وب گردی