نخستین جشنواره زمستانی مشگین شهر برگزار شد

نخستین جشنواره زمستانی شهرستان مشگین شهر با حضور مردان یخی و رکورد داران این رشته از سراسر کشور به مدت دو روز پنجم و ششم اسفند ماه در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، رئیس میراث فرهنگی شهرستان مشگین شهر با بیان این مطلب گفت: جشنواره زمستانی مشگین شهر همزمان با نخستین همایش مردان یخی و رکورد داران این رشته از سراسر کشور با مشارکت بخش خصوصی و استقبال بسیار باشکوه مردم استان های همجوار و مسئولان استانی به مدت دو روز از پنجم تا ششم اسفند ماه 95 در این شهرستان برگزار شد.

محرم جعفری با اشاره به مشارکت کمپ عشایری ملک سویی، مجتمع آبدرمانی و گردشگری وله زیر و مجموعه تفریحی پل معلق در برگزاری این جشنواره، افزود: برگزاری این نوع جشنواره ها نقش بسزایی در معرفی قابلیت های طبیعی و تاریخی شهرستان به ویژه شرایط فوق العاده این منطقه برای ورزش های زمستانی و جذب و رونق صنعت گردشگری در شهرستان مشگین شهر دارد.

وی از برگزاری هرچه باشکوه تر همایش مردان یخی و رکوردداران این عرصه در سطح ملی و فراملی درسال های آتی خبر داد و اظهار داشت: شرایط خاص آب و هوایی شهرستان مشگین شهر فرصت مناسبی در جهت توسعه ورزش های بومی زمستانی در این منطقه فراهم کرده که امید است برگزاری چنین جشنواره هایی زمینه مناسبتی برای بهبود نشاط اجتماعی مهیا کند.

خبرنگار: علی انوار

منتشرکننده: امین محمودی نیا

کد: 801

کد خبر: 736695

وب گردی

وب گردی