تقدیر از عضو هیات علمی واحد اردبیل به عنوان مهندس برتر

در مراسم تجلیل از مهندسان برتر استان در سال ۱۳۹۵ سازمان نظام مهندسی استان اردبیل، کمال یاوریان از دانشگاه ازاد اسلامی به عنوان مهندس برتر در رشته مهندسی برق مورد تجلیل قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، در این مراسم که در نمایشگاه بین المللی اردبیل برگزار شد، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل گفت: جامعه مهندسی استان اردبیل در حال حاضر به عنوان یک تشکل بزرگ صنفی در ارتقای بهره وری و اعتلای سرمایه های ملی گام های جدی برداشته است.

میر محمد سید هاشمی کرد: ساختمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی، اهداف نظام مهندسی و حفظ و حراست از سرمایه های ملی و معنوی در حوزه ساخت و ساز حمایت خودمان را در تسهیل امور اداری کارفرمایان اعلام می کنیم.

وی افزود: اعضای سازمان در مسئولیت های طراحی، نظارت و اجرای پروژه های ساختمانی به عنوان بازوی توانمند و متعهد و متخصص عمل می‌کنند.

سید هاشمی گفت: با همدلی و همراهی و بهره گیری از توصیه های فنی آنان در اجرای بی نقص پروژه‌های ساختمانی سعی بر ایجاد آرامش و امنیت در ساخت و ساز با رعایت اصول مهندسی است.

خبرنگار: علی انوار/منتشرکننده: محمدجوادآخوندی

200

کد خبر: 736699

وب گردی

وب گردی