احکام اعضای شورای پایگاه مقاومت دانشگاه محقق اردبیلی اعطا شد

با حضور رئیس دانشگاه محقق اردبیلی، احکام اعضای شورای پایگاه مقاومت دانشگاه محقق اردبیلی اعطا شد.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، پروفسور گودرز صادقی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در جلسه اعطای احکام اعضای شورای پایگاه مقاومت دانشگاه با بیان اینکه شأن پایگاه مقاومت، بسیج و انقلاب اسلامی به ما یاد داده است که پیش از خودمان به داد محرومان و مستضعفان بشتابیم و آزادی و حمایت از نهضت های آزادی بخش را سرلوحه کار خود قرار دهیم، گفت: اگر آبرو و اعتباری نیز در دنیا داریم، ناشی از حمایت از مظلومان و مستضعفان است.

وی با بیان اینکه بخش اعظمی از فعالیت های فرهنگی دانشگاه توسط پایگاه مقاومت انجام می شود، افزود: برنامه های بسیج دانشجویی، بسیج اساتید، پایگاه مقاومت و نهاد رهبری نیز در راستای پیشبرد اهداف فرهنگی دانشگاه اجرا می شود.

صادقی با تاکید بر اینکه سیاسی کاری و جناح بندی در کار ما راه ندارد، تصریح کرد: ولایت مداری، تدین و مدیریت توأم با تدبیر در سرلوحه کارهای ما قرار دارد.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی اظهارامیدواری کرد: سنت تحمل و مدارا در حداکثر امور رعایت شده و از نیروهای خوب و متعهد همیشه استفاده شود.

دکتر عباس فنی اصل فرمانده پایگاه مقاومت دانشگاه محقق اردبیلی نیز با بیان اینکه اجرای برنامه های پایگاه در دانشگاه بدون هیچگونه مشکل و با بودجه و حمایت کامل انجام می شود، گفت: هیچگونه مانعی در دانشگاه برای فعالیت های بسیج وجود ندارد و برنامه ها با تلاش صادقانه بسیجیان پیش می رود.

وی با بیان اینکه اعضای پایگاه طی چند سال اخیر از 30 نفر به 300 نفر افزایش یافته است، افزود: یکی از توفیقات پایگاه، فعال بودن بخش خواهران به صورت مجزا از برادران بود که بعد از مدتی طبق بخشنامه رسمی سپاه، مسئول بخش خواهران پایگاه به صورت مستقل تر فعالیت خود را ادامه داد.

فنی اصل با بیان اینکه پایگاه مقاومت دانشگاه محقق اردبیلی طی سال های متمادی در بخش های مختلف توانسته است عنوان پایگاه نمونه استانی و کشوری را به خود اختصاص دهد، تصریح کرد: در سالجاری حدود 60 مورد اردوی تفریحی، زیارتی، عزاداری محرم، بازدید و برنامه های اجرایی سپاه و 20 مورد حلقه صالحین و منتظران موعود توسط پایگاه مقاومت دانشگاه برگزار شده است.

فرمانده پایگاه مقاومت دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه این پایگاه با پیروی از آرمان های امام و رهبری و شهدا کار می کند، افزود: پایگاه مقاومت دانشگاه از هر گونه اختلاف، تفرقه و تخریب دوری می کند و در انتخابات ها نیز سربلند بیرون آمده ایم؛ چراکه خود را به هیچ جناح و گروه خاصی مقروض نمی دانیم.

گفتنی است در ادامه احکام اعضای شورای پایگاه اعطا و از اعضای شورای سابق و همکاران یاریگر پایگاه مقاومت دانشگاه تجلیل شد.

خبرنگار: علی انوار

منتشرکننده: امین محمودی نیا

کد: 801

کد خبر: 736700

وب گردی

وب گردی