قاسمی: پرونده امام صدربرای دولت ایران بسیارمهم و جدی است

سخنگوی وزارت خارجه با اشاره به اهمیت پیگیری پرونده امام موسی صدر و همراهانش برای دولت ایران اظهارکرد: پرونده امام صدر برای ما بسیار مهم و جدی می باشد و همیشه در اولویت برنامه‌های کاری ما بوده است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل ازمرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت خارجه، بهرام قاسمی در دیدار اعضای خانواده امام موسی صدر افزود: برای خود من نیز این پرونده اهمیت ویژه‌ای دارد و پیگیری آن در اولویت کاری من است. امیدوارم با اقدامات دو کشور ایران و لبنان شرایط آزادی ایشان فراهم شود.
حورا صدر و مهدی فیروزان به همراه اعضای مؤسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر پیش از ظهر امروز با بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امورخارجه ایران دیدار و با وی درباره پرونده ربودن امام موسی صدر گفت‌وگو کردند.
حورا صدر، فرزند امام موسی صدر در این دیدار گفت:‎ بحران های گوناگون محلی و منطقه ای وگذشت زمان باعث شده تا موضوع پیگیری مساله ربودن امام صدر از اولویت کاری دولت ها خارج شود. ما، خانواده امام موسی صدر لازم است که به مسئولان یادآوری کنیم که تاکنون هیچ سندی مبنی بر عدم حیات امام نیافته‌ایم و همچنان امیدوار و پیگیر پرونده ایشان هستیم.
وی افزود: مقامات فعلی کشور لیبی نیز تاکنون هیچ سند و مدرکی را که نشان دهنده وفات یا شهادت امام صدر باشد نیافته اند و به ما ارائه نکرده‌اند. باید مجددا اشاره کنم که موضع ایران در قبال این موضوع برای طرف مقابل بسیار مهم است.

کد خبر: 736711

وب گردی

وب گردی