شروع بکار چهارمین جشنواره بزرگ جهادگران علم و فناوری در دانشگاه آزاد اسلامی/رونمایی از 6 طرح دانش بنیان

جشنواره جهادگران علم و فناوری با مشارکت سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری کشور و دانشگاه آزاد اسلامی، در محل دائمی نمایشگاه اقتصاد دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی آغاز به کار کرد.

به گزارش ایسکانیوز، در این جشنواره که با مشارکت سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری کشور و دانشگاه آزاد اسلامی، در روزهای 9 و 10 اسفندماه برگزار می شود، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، سردار علی فضلی، جانشین سازمان بسیج مستضعفین و دکتر قدیانی رئیس سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری، دریادار علی شمخانی و دبیر شورای عالی امنیت ملی و سورنا ستاری، معاون علمی رییس جمهوری حضور دارند.

گفتنی است در این نمایشگاه که در فضایی بالغ بر 3هزار مترمربع برگزار می شود، محصولات بسیج علمی پژوهشی و فناوری کشور از سراسر استان ها و نیز محصولات منتخب دانشگاه آزاد اسلامی از بین بیش از 1100 محصول دانش بنیان تجاری سازی شده یا در آستانه تجاری سازی شدن، ارائه می شود. همچنین در حین این بازدید از 6 طرح دانش‌بنیان بسیج دانشگاه رونمایی شد.

همچنین در این جشنواره که بیش از 300 مبتکر و مخترع در قالب نزدیک به 290 طرح حضور دارند، از 6 طرح دانش بنیان تجاری سازی شده یا در آستانه تجاری شدن سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری و نیز دانشگاه آزاد اسلامی رونمایی خواهد شد.

شایان ذکر است اختتامیه این جشنواره نیز با حضور مقامات عالی کشوری و لشکری چهارشنبه 11 اسفندماه در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما برگزار خواهد شد.

گفتنی است در حاشیه این جشنواره، سه کارگاه آموزشی با محوریت تجاری سازی محصولات توسط حوزه معاونت پژوهش و فناوری با همکاری اساتید دانشگاه آزاد اسلامی برگزار خواهد شد.

در حاشیه مراسم افتتاحیه چهارمین نمایشگاه جهادگران علم و فناوری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، دبیر شورای عالی امنیت ملی و جانشین سازمان بسیج مستضعفان نسبت به یادمان شهدا ادای احترام کردند.

خبر در حال تکمیل است...

200/202

خبرنگار: ناهید سمیعی /منتشرکننده: محمدجواد آخوندی

کد خبر: 736724

وب گردی

وب گردی