ثبت‌نام ناشران خارجی برای حضور در نمایشگاه کتاب تهران آغاز شد

به گفته مدیر کمیته ناشران خارجی سی‌امین نمایشگاه کتاب تهران، ثبت نام ناشران این بخش از امروز دوشنبه ۹ اسفند ماه (۲۷ فوریه) آغاز شده است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ستاد امور رسانه‌ای و خبری سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، داود موسایی، مدیر کمیته ناشران خارجی سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از آغاز ثبت نام ناشران خارجی خبر داد و گفت: بر اساس جدول زمانبندی ثبت نام ناشران متقاضی برای حضور در این دوره از نمایشگاه از امروز دوشنبه ۹ اسفند ماه برابر با ۲۷ فوریه آغاز شده است.

وی افزود: ناشران خارجی و نمایندگی‌های نشر تا روز چهارشنبه ۲۵ اسفند ماه (۱۵ مارس) فرصت دارند تا جهت ثبت نام اقدام کنند.

موسایی با اشاره به ثبت نام برخی از ناشران خارجی که از طریق بخش پیش ثبت‌ نام سایت نمایشگاه کتاب تهران اقدام کرده بودند نیز گفت: تعداد ۴۹ ناشر از این طریق ثبت‌نام کرده‌اند که اطلاعات آنها همزمان با آغاز ثبت نام ناشران به این بخش منتقل خواهد شد.

مدیر کیمته ناشران خارجی با اشاره به ضوابط ثبت نام از نمایندگی ناشران خارجی نیز گفت: بر اساس مصوبه شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه کتاب تهران، نمایندگی‌های ناشران خارجی بایستی مجوز فعالیت از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی داشته باشند و یا اینکه پروانه فعالیت خود را از اتحادیه ناشران و کتاب‌فروشان تهران یا شهرستان اخذ کرده باشند.

بر اساس این گزارش، سی‌اُمین نمایشگاه کتاب تهران از تاریخ ۱۳ تا ۲۳ اردیبهشت ماه در شهر آفتاب برگزار خواهد شد.

دریافت کننده: محمد بهتری راد/منتشر کننده: سلیمی

503500

کد خبر: 736725

وب گردی

وب گردی