دکتر طباطبایی :  یک دهم دانشجویان واحد علوم پزشکی تهران از خانواده ایثارگران هستند

سومین همایش یاد ایثار به منظور تجلیل از دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی در سالن اجتماعات شهید احمدرضا احدی در واحد علوم پزشکی تهران برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم پزشکی تهران در ابتدای این همایش گفت: تقارن جلسه امروز با نزدیک شدن به سالروز شهادت حضرت زهرا (س)شهید صدر السلام بود که اولین پرستاری در کنار پیامبر بودند و از مجروحان پرستاری می کردند.

دکتر سید محمود طباطبایی گفت: حضرت زهرا (س) از اولین شهدای صدر اسلام به شمار می روند و مایه افتخار جهان اسلامی و شیعیان هستند.
وی ادامه داد: در حال حاضر در روزهای پس از رحلت آیت الله هاشمی هستیم یاد و خاطره آن عزیز را گرامی میداریم و جای ایشان به عنوان یار حضرت امام و رهبری خالی است، اسطوره ای که قلبش برای نظام جمهوری اسلامی می تپید از پروردگار میخواهیم جایگاه رفیعی در بهشت برین در کنار سفره مولا و همه خوبان داشته باشند.
ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم پزشکی تهران گفت: در این مراسم یاد و خاطره تمامی شهدای اسلام و دفاع مقدس را گرامی می داریم و خود را مدیون آن ها می دانیم و به عنوان مسئولان آموزش عالی کشور خود را مسئول میدانیم تا به بهترین وجه در خدمت فرزندان آن ها باشیم و شرایط آموزش و تحصیل آنها را فراهم کنیم.
وی افزود: امسال برای سومین بار است که مراسم تجلیل از دانشجویان ایثارگر و خانواده آن ها برگزار می شود تا این عزیزان بدانند تمامی مردم قدران زحمات آن ها هستند.
دکتر طباطبایی افزود: در حال حاضر یک نهم تا یک دهم دانشجویان واحد علوم پزشکی تهران از خانواده ایثارگران هستند شاید بیشترین دانشجویان شهدا و جانبازان انقلاب در این واحد مشغول به تحصیل هستند که از دغدغه های آیت الله هاشمی بود تا بهترین شرایط برای تحصیل این عزیزان فراهم شود، باعث افتخار ماست که بیش از 1000 نفر از این دانشجویان در واحد ما مشغول به تحصیل هستند.

خبرنگار نیوشا یعقوبی / منتشر کننده : زهره حاجیان

701/700

کد خبر: 736733

وب گردی

وب گردی