همایش «پایش آسیب های اجتماعی و راهکار های آن»  در واحد فارسان

عباس شاهینی گفت: در حال حاضر 3 نشریه دانشجویی با عناوین نجوا، قلم و دست خط و 4 کانون با عناوین ادب و هنر، قرآن و عترت، یاوران نماز و حلال احمر در واحد وارسان فعالیت می کنند.

عباس شاهینی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فارسان در گفت و گو با ایسکانیوز در رابطه با برنامه های فرهنگی واحد گفت: این واحد هرساله مسابقات قرآن و عترت را با حضور یک سوم از کل دانشجویان به صورت باشکوه برگزار می کند. این مسابقات در بخش های مختلفی همچون شفاهی، کتبی و ارائه آثار هنری جزو جشنواره های هنری محسوب می شود.

وی افزود: در زمینه نشریات در حال حاضر 3 نشریه دانشجویی با عناوین نجوا، قلم و دست خط در حال فعالیت هستند. در بحث کانون ها در حال حاضر 4 کانون با عناوین ادب و هنر، قرآن و عترت، یاوران نماز و هلال احمر در حال فعالیت هستند. در خصوص طرح های ماندگار قصد داریم یک مجتمع فرهنگی در واحد راه اندازی کنیم که تا کنون کار های مکاتباتی آن نیز انجام شده است. این مجتمع دارای بخش های مختلفی از جمله سالن اجتماعات، نمازخانه، فضای سبز و غیره خواهد بود.

شاهینی در ادامه گفت: در واحد فارسان اخیرا همایشی تحت عنوان «پایش آسیب های اجتماعی و راهکار های آن» بصورت کشوری برگزار شد. در خصوص نشست های دانشجویی چندین نشست برای دانشجویان گذاشته شده که از این میان می توان به کرسی های آزاد اندیشی در خصوص «روابط دختر و پسر» و «کمک به فلسطین» اشاره کرد. در همین راستا چندین نشست ویژه اساتید در خصوص مسائل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه برگزار شد.

این مقام دانشگاهی در پایان اظهار کرد: این واحد کارگاه های مختلفی را برای دانشجویان، اساتید و کارکنان برگذار کرده است. در این واحد نمایشگاهی تحت عنوان دستاود های دانشجویی برگزار شد که طی آن آثار برگزیده انتخاب و جهت برگزاری نمایشگاه استانی به تهران فرستاده شد.

خبرنگار: محمد بهتری راد/منتشر کننده: سلیمی

503500

کد خبر: 736737

وب گردی

وب گردی