مرحله نیمه‌نهایی لیگ دسته اول والیبال برگزار شد

تیم‌های رعد پدافند اصفهان و سپهر الکتریک قزوین با شکست حریفان خود در دیدار سوم مرحله نیمه‌نهایی لیگ دسته یک والیبال جواز حضور در لیگ برتر سال 96 را به دست آوردند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، دیدار سوم مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان دسته یک کشور جام «شهدای منا» در شهرهای ارومیه و قزوین پیگیری شد.

در نخستین دیدار تیم شهرداری جوان ارومیه برای سومین بار به مصاف رعد پدافند اصفهان رفت و سه بر یک مغلوب این تیم شد تا در مجموع سه مسابقه دو بر یک بازنده شود و به دیدار رده بندی لیگ دسته یک راه یابد.

این دیدار بیش از 2 هزار و 500 تماشاگر داشت اما تیم شهرداری جوان ارومیه نتوانست از امتیاز میزبانی برای صعود خود استفاده کند.

رعد پدافند اصفهان که در مرحله نخست پلی آف در دو مسابقه متوالی اتحاد جوان همدان را شکست داده بود، در این مسابقه 120 دقیقه ای دومین برد خود برابر شهرداری جوان ارومیه را به دست آورد و علاوه بر راه یابی به دیدار نهایی لیگ دسته یک، جواز حضور در لیگ برتر سال آینده را به دست آورد.

در دیگر مسابقه امروز لیگ دسته یک، تیم سپهرالکتریک قزوین میزبان مقاومت فرمانداری مهاباد بود و میهمان خود را سه بر صفر شکست داد و با کسب دومین برد خود راهی دیدار نهایی شد.

نماینده قزوین برای رسیدن به این مرحله لاستیک بارز کرمان را نیز در مرحله نخست پلی آف حذف کرده بود و در دیدار نهایی حریف نماینده اصفهان برای کسب عنوان قهرمانی لیگ دسته یک شد.

به این ترتیب تیم های رعد پدافند اصفهان و سپهر الکتریک قزوین در دیدار نهایی لیگ دسته یک و تیم های شهرداری جوان ارومیه و مقاومت فرمانداری مهاباد در دیدار رده بندی این رقابت‌ها که به صورت دو برد از سه مسابقه برگزار می‌شود، صعود کردند.

نتایج کامل دو دیدار سوم مرحله نیمه نهایی لیگ دسته یک به شرح زیر است:

شهرداری جوان ارومیه یک – رعد پدافند اصفهان 3 (14 بر 25، 25 بر 22، 23 بر 25 و 19 بر 25)

سپهرالکتریک قزوین 3 – مقاومت فرمانداری مهاباد صفر (25 بر 22، 25 بر 19 و 25 بر 22)

دریافت کننده: محمد حمید جعفری - انتشار دهنده:

604

کد خبر: 736753

وب گردی

وب گردی