میرزاده:  بیش از نیمی از 1104 محصول دانش‌بنیان دانشگاه آزاد اسلامی تجاری شده است/قدیانی:همکاری بین بسیج و دانشگاه آزاد اسلامی برکات زیادی برای جمهوری اسلامی ایران داشته است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بااشاره به فرمان مقام معظم رهبری گفت: این دانشگاه با ورود به فعالیت‌های دانش بنیان توفیقات زیادی کسب کرده است.

به گزارش ایسکانیوز، بعد از افتتاح چهارمین جشنواره جهادگران علم و فناوری، دکتر حمید میرزاده، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه‌ای با امیردریابان علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی توضیحاتی را درباره این دانشگاه ارائه کرد. او گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به فرمان مقام معظم رهبری و نیز از آنجایی که به لحاظ اقتصادی قصد داشت تکیه به شهریه را کاهش دهد، به شکل وسیعی وارد فعالیت‌های دانش‌بنیان شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه با بیان اینکه ورود به فعالیت‌های دانش‌بنیان در دانشگاه آزاد اسلامی توفیقات زیادی برای این مجموعه علمی داشته است افزود: از 1104 محصول دانش‌بنیان دانشگاه آزاد اسلامی، بیش از نیمی از آن‌ها تجاری شده است و بقیه در آستانه انعقاد قرارداد هستند.

در ادامه دکتر حسین قدیانی، رئیس سازمان بسیج علم و فناوری گفت: همکاری بین بسیج و دانشگاه آزاد اسلامی برکات زیادی برای جمهوری اسلامی ایران داشته است.

او به تفاهم‌نامه‌ای که قرار است امروز بین دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان بسیج منعقد شود، اشاره کرد و گفت: بسیج علم و فناوری براساس فرمان مقام معظم رهبری برای ورود به عرصه علمی قصد دارد تا از امکانات دانشگاه‌ها به بهترین شکل استفاده کند.

قدیانی افزود: مهم‌ترین هدف سازمان بسیج علم و فناوری را ارتباط دانشمندان با صنعتگران و تهیه پایگاه داده از نیازمندی‌ها و توانمندی‌های آنها در سراسر کشور است.

رئیس سازمان بسیج علم و فناوری در ادامه گفت: این کار را تا حدود زیادی انجام داده‌ایم و‌ توانسته‌ایم این ارتباط را بین واحدهای صنعتی مختلف در کشور برقرار کنیم.

خبرنگار: مهرنوش زارعی/منتشر کنند: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 736774

وب گردی

وب گردی