اعتماد به جوانان و نسل امروز ما را در همه عرصه ها به رشد و تعالی خواهند رساند

علی فضلی، جانشین سازمان بسیج در افتتاحیه چهارمین جشنواره جهادگران علم و فناوری ضمن گرامی داشت یاد امام و شهدا از دکتر میرزاده برای فراهم کردن زمینه علمی و برگزاری این جشنواره قدر دانی کرد.

به گزارش ایسکانیوز، علی فضلی، جانشین سازمان بسیج در افتتاحیه چهارمین جشنواره علمی بسیج گفت ضمن گرامی داشت یاد امام و شهدا از دکتر میرزاده برای فراهم کردن زمینه علمی و برگزاری این جشنواره قدر دانی کرد.
او با اشاره به خدمات دانشگاه آزاد اسلامی گفت: 270 پژوهشگر از سراسر کشور و از بسیجیان و خط شکنان فجر همان هایی که به دستورات امام عمل کردند در این جشنواره حضور دارند.
فضلی افزود: امروز با مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی و وزارت علوم و بخش های مردم نهاد مانند بسیج در عرصه علم و فناوری 300 پروژه در این نمایشگاه عرضه شده است.
جانشین سازمان بسیج گفت: این محصولات در تقویت و توسعه زیرساخت های علمی و انقلاب نقش بسیار مهمی دارد. اعتماد به جوانان و نسل امروز ما را در همه عرصه ها به رشد و تعالی خواهند رساند.

گفتنی است در حاشیه این جشنواره تفاهم نامه همکاری علمی و فناوری پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان بسیج علمی توسط دکتر میرزاده و دکتر قدیانی امضا شد.

خبرنگار: مهرنوش زارعی/منتشر کنند: محمدجواد آخوندی

200/204

کد خبر: 736796

وب گردی

وب گردی