رقیب آسیایی نماینده ایران را بیشتر بشناسید/ نایب قهرمان آسیا حریف قدرتمند ذوب آهن

تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در ادامه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الاهلی عربستان می رود.

به گزارش ایسکانیوز، ذوب آهن اصفهان فردا در دومین دیدار خود در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الاهلی عربستان می رود.

باشگاه فوتبال الاهلی عربستان سعودی یکی از باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال در عربستان است که در شهر جده قرار دارد. این باشگاه در سال ۱۹۳۷ بنیان گذاشته شد. مهم‌ترین افتخار آسیایی این باشگاه حضور در مسابقه فینال جام باشگاه‌های آسیا در سال ۱۹۸۶ است که پس از شکست خانگی در برابر باشگاه دوو رویالز کره جنوبی نایب قهرمان آسیا شد.

ورزشگاه این باشگاه شاهزاده عبدالله الفیصل جده در عربستان سعودی قرار دارد. گنجایش این ورزشگاه هم 20 هزار نفر است. مدیرعامل این تیم هم شاهزاده فهد بن خالد می باشد. لباس اول الوحده با پیراهن سفید و شورت ورزشی سبز است. پیراهن دوم این تیم هم به رنگ سبز است.

الاهلی با 40 امتیاز در لیگ برتر عربستان در جایگاه چهارم جدول قرار دارد. این تیم در گروه C با ذوب آهن، العین و بنیادکار است. الاهلی در نخستین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف بنیادکار رفت که توانست با 2 گل پیروز میدان شود.الاهلی با 3 امتیاز در جایگاه نخست قرار دارد. دیدار ذوب آهن و الاهلی عربستان دهم اسفند ماه راس ساعت 18:45 برگزار می شود.

دریافت کننده: صدف خالقی - انتشاردهنده: سید جواد بشیری

602/100

کد خبر: 736848

وب گردی

وب گردی