تفاهم نامه همکاری سازمان بسیج علمی و دانشگاه آزاد اسلامی امضا شد

تفاهم نامه همکاری علمی، فناوری و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان پژوهش علمی و فناوری بسیج در حاشیه افتتاحیه چهارمین جشنواره جهادگران علم و فناوری توسط دکتر میرزاده و دکتر قدیانی امضا شد.

به گزارش ایسکانیوز، این تفاهم نامه همکاری علمی، آموزشی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری در راستای اهداف سند چشم انداز و سیاست های کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ایجاد زمینه های نوآوری و شکوفایی و ارتقای سطح پژوهش های علمی و با توجه به ضرورت همکاری بین موسسه های علمی آموزشی و پژوهشی برای بالا بردن کمیت و کیفیت فعالیت ها و برنامه های مشترک علمی و تحقیقاتی این تفاهم نامه بین سازمان بسیج با نمایندگی حسین قدیانی و دکتر میرزاده رییس دانشگاه آزاد اسلامی امضا شد.

این تفاهم نامه با اهداف بسط و توسعه همکاری های علمی، آموزشی، پژوهشی و خدماتی به منظور تامین نیاز های متقابل سازمان بسیج و دانشگاه آزاد با در نظر گرفتن تمام امکانات طرفین اعم از علمی، فنی، نیروی انسانی، تجربه و تخصص.

همچنین این تفاهم نامه با موضوع طراحی، راه اندازی و اجرایی کردن ساختار های توسعه ای در حوزه علم و فناوری، برنامه های مشترک در حوزه های ترویج، گفتمان سازی و توسعه فناوری های راهبردی، تبادل اطلاعات و ظرفیت های نرم افزاری مورد نیاز و همکاری در اجرای پروژه های ملی.

خبرنگار: مهرنوش زارعی/دریافت کننده: محمدجوادآخوندی

200/204

کد خبر: 736851

وب گردی

وب گردی