تقابل‌ ‌کاراته‌کاهای لیگ برتری در هفته چهارم دور برگشت

هفته چهارم از دور برگشت لیگ برتر کاراته روز جمعه و همزمان با مبارزات سوپر لیگ با برگزاری 12 دیدار پی‌گیری می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، در هفته چهارم دور برگشت لیگ برتر که روز جمعه در سالن غدیر نیروی انتظامی پیگیری می شود، نساجی نوین مازندران صدرنشین 18 امتیازی با تیم قعرجدولی بیمه ما لرستان دیدار می‌کند و سپس با رعد قرارگاه پدافند ارتش و شهرداری اراک مسابقه می هد. عقاب شوبوکان که با 15 امتیاز در مکان دوم جا خوش کرده روز جمعه در گام اول به مصاف تیم چهارم یعنی رعد قرارگاه پدافند ارتش می رود، سپس با شهرداری اراک تیم سوم جدول روبرو خواهد شد. کانون وکلای قزوین و تیم شهدی قم دیگر تیم های هستند که عقاب شوبوکان با آنها مصاف خواهد داشت.

در سایر دیدارهای هفته چهارم دور برگشت؛ تیم شهدای قم با شهرداری اراک و کانون وکلای قزوین پیکار می کند. بیمه ما لرستان از شهرداری اراک، رعد قرارگاه پدافند ارتش و کانون وکلای قزوین از پذیرایی می‌کند.

تا پایان هفته سوم، تیم نساجی نوین مازندارن با 3 پیروزی 18 امتیازی است و در صدر قرار دارد، عقاب شوبوکان با 15 امتیاز و شهرداری اراک با 12 امتیاز به ترتیب دوم و سوم هستند.

رعد قرارگاه پدافند ارتش با 12 امتیاز و 104 امتیاز انفرادی در تعقیب تیم شهرداری اراک چهارم است، شهدای قم با 6 امتیاز، کانون وکلای قزوین با 3 امتیاز و 54 امتیاز انفرادی و بیمه ما لرستان با 3 امتیاز و 24 امتیاز انفرادی به ترتیب در رده های پنجم تا هفتم هستند.

هفته چهارم سوپرلیگ و لیگ برتر مردان، از ساعت 9:30 صبح آغاز می شود.

دریافت کننده: محمد حمید جعفری - انتشار دهنده:

604

کد خبر: 736862

وب گردی

وب گردی