سورنا ستاری: جهت گیری های مدنظر معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با حضور دکتر میرزاده در دانشگاه آزاد اسلامی اتفاق افتاده است

معاون علمی و فناوری رییس جمهور گفت: خوشبختانه جهت گیری که مد نظر معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بود در دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر میرزاده اتفاق افتاده است. نمایشگاه دائمی و پژوهشگاه مرکزی این دانشگاه نیز از اتفاقات خوبی است که در دانشگاه آزاد اسلامی رخ داده است.

دکتر سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری ضمن بازدید از چهارمین نمایشگاه جهادگران علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان بسیج در جمع خبرنگاران گفت: خوشبختانه جهت گیری که مد نظر معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بود در دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر میرزاده اتفاق افتاده است. نمایشگاه دائمی و پژوهشگاه مرکزی این دانشگاه نیز از اتفاقات خوبی است که در دانشگاه آزاد اسلامی رخ داده است.

او ادامه داد: در حوزه بسیج نیز شاهد اتفاقات خوبی با حضور دکتر قدیانی هستیم. همچنان نیز از شرکت های دانش بنیان حمایت می کنیم این حمایت از سازمان بسیج برای طرح های علمی و فناوری هم وجود دارد.
ستاری درباره مصوبه هیات فناوران برای استفاده از محصولات داخلی و دانش بنیان گفت: این مصوبه به دستگاه ها ابلاغ شده است. این موضوع بیشتر رویکرد فرهنگی دارد. ما باید فرهنگ خرید محصولات داخلی را نهادینه کنیم. این مصوبه هم برای دستگاه ها الزام ایجاد می کند که نیازهایشان را از محصولات داخلی تامین کنند. در همین جهت تفاهم نامه هایی هم با وزارت بهداشت، جهاد و دیگر دستگاه ها نیز امضا شده است.
معاون رئیس جمهوری درباره درآمد محصولات دانش بنیان گفت: بازار شرکت های دانش بنیان نسبت به قبل بهتر شده اما همچنان تا آنچیزی که توقع هست فاصله داریم. در حال حاضر درامد محصولات دانش بنیان حدود 30هزار میلیارد ریال بوده است.
ستاری در ادامه بازدید از نمایشگاه با سازمان بسیج تفاهم نامه همکاری امضا کرد.

خبرنگار: مهرنوش زارعی: /منتشر کننده: محمدجواد آخوندی

200/204

کد خبر: 736863

وب گردی

وب گردی