حمله دوباره ترامپ به رسانه‌ها و دموکرات‌ها به دلیل مناقشه ارتباط با روسیه

رئیس جمهوری آمریکا مجددا به رسانه های این کشور و همینطور حزب دموکرات حمله کرده و آنها را به دروغ گویی درباره روابط مقام های دولتش با روسیه متهم کرد.

به گزارش ایسکانیوز، به نقل از پایگاه اینترتی پلیتیکو، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا بعد از طرح پرسش‌های جدید وانتقادهای دموکرات‌ها درباره ارتباط کمپین انتخاباتی او با مسکو برای واکنش نشان دادن به سراغ توییتر، ابزار مورد علاقه‌اش رفت.

رئیس جمهور آمریکا در توییتی نوشت، بحث مربوط به روسیه ناشی از اخبار دروغین است که دموکرات‌ها مطرح کرده و رسانه ها به آن دامن زدند تا بر شکست انتخاباتی بزرگ آن‌ها و همچنین مسئله افشارگرای‌های غیرقانونی سرپوش بگذارند.

این در حالی است که ترامپ یک روز قبل از آن در توییتی دیگر دموکرات ها را به خاطر انتخابات برگزار شده برای رهبر جدید این حزب، مورد تمسخر قرار داده و تلاش کرده بود با طرح اتهام وقوع تقلب در این انتخاب، در میان آنها اختلاف بیندازد.

با این حال کاخ سفید با جلو رفتن تحقیقات درباره ارتباط نزدکیان ترامپ با روسیه هرچه بیشتر تحت فشار قرار می گیرد تا در این تحقیقات مداخله نکند. اخیرا یک سری مقامات آمریکایی پرسش هایی را درباره تحقیقات جاری در خصوص نقش روسیه در انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته میلادی مطرح کرده و در این راستا مشخصا نقش جف سشنز، دادستان کل دولت ترامپ در نظارت بر این تحقیقات را به چالش کشیدند.

در روزهای اخیر مقام‌های دموکرات و جمهوری خواه تقاضا کرده‌اند تا سشنز تغییر کند چرا که او یکی از مهره های اصلی تیم ترامپ بوده و گفته می‌شود صلاحیت مدیریت این پرونده را به طور بی طرف ندارد. آنها می‌گویند باید یک دادستان مستقل عهده دار این پرونده شود حتی" درل عیسی"، نماینده جمهوری خواه کنگره آمریکا و حامی ترامپ تقاضا کرده که سشنز از این تحقیقات کناره گیری کند.

منبع: ایسنا

دریافت کننده: مجتبی اسماعیلی

کد خبر: 736867

وب گردی

وب گردی