دانشور:هیچ قرارداد مشاوره‌ای با علیرضا امیدوار ندارم /قطعا در انتخابات شرکت خواهم کرد

رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: هیچ قرداد مشاوره‌ای در شورای اسلامی شهر تهران با علیرضا امیدوار ندارم و با وی تنها به عنوان کارشناس همکاری داشتم.

به گزارش ایسکانیوز، فاطمه دانشور رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به برخی اظهارات مبنی بر اینکه علیرضا امیدوار مشاور بنده بوده است، اظهار داشت: هیچ قرداد مشاوره‌ای در شورای اسلامی شهر تهران با علیرضا امیدوار ندارم.

وی ادامه داد: نمی دانم این موضوع را بر اساس چه مستنداتی به من نسبت می‌دهند، اما بنده ۶ سال است که در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی فعالیت می‌کنم و تلاش کرده‌ام یک مفهوم ارزشی را وارد فضای خشک اقتصادی کنم.

رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه بنگاه‌های اقتصادی در گذشته صرفا کارهای اقتصادی انجام می‌دادند، گفت: با شکل‌گیری کمیسیون مرتبط با مسئولیت‌های اجتماعی در اتاق بازرگانی به این موضوع پرداخته شد.

دانشور با بیان اینکه بعد از تشکیل این کمیسیون از کارشناسان زیادی دعوت به فعالیت کردیم، تصریح کرد: مفهوم مسئولیت اجتماعی مفهوم جدیدی است، به همین دلیل باید مطرح کنم که تعداد کارشناسان فعال این حوزه نیز کمتر از ۱۰ نفر بود.

وی ادامه داد: یکی از این ۱۰ نفر " علیرضا امیدوار" بود که یک NGO را تحت عنوان شروع مسئولیت اجتماعی در وزارت کشور به ثبت رسانده بود.

رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه مسئولیت این را ندارم که از لحاظ امنیتی سوابق افرادی که به عنوان مشاور معرفی می‌شوند را بررسی کنم، تاکید کرد: این امر وظیفه دستگاه‌های دیگر است.

دانشور اضافه کرد: تاکنون هیچ موضوعی متوجه من نبوده است، چراکه تا به امروز هیچ مرجع قضایی من را احضار نکرده تا در خصوص ماجراهای پیش آمده، توضیح دهم.

وی با بیان اینکه تنها از امیدوار به عنوان کارشناس در اتاق بازرگانی استفاده می‌کردیم، افزود: در مهرماه امسال که این شخص محکوم شد، زمانی که این موضول را شنیدم بسیار تعجب کردم.

رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: بعد از اتفاقات پیش آمده دیگر علیرضا امیدوار را ندیده ام.

دانشور در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا امیدوار را به شهرداری تهران معرفی کرده اید یا خیر، افزود: به دلیل اینکه تعداد کارشناسان در این حوزه کم بود وی را به شهرداری تهران معرفی کردم اما ارزیابی و انتخاب تنها بر عهده خود شهرداری تهران بوده است.

وی با تاکید بر اینکه هیچ وقت، هیچ فردی را به شهرداری تهران تحمیل نکرده ام، گفت: در خصوص این موضوع هیچ گونه تحمیل و فشاری در کار نبوده و تنها بحث معرفی وی مطرح شده است.

رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه افراد زیادی به عنوان کارشناس و متخصص به شورای شهر می‌آیند، تاکید کرد: هر عضوی تنها می‌تواند یک مشاور داشته باشد و مابقی افراد نیز تنها به عنوان کارشناس به شورا معرفی می‌شوند.

دانشور گفت: در شرایطی که به انتخابات شورا‌ها نزدیک می‌شویم برخی مباحث مطرح می‌شود، به همین دلیل معتقدم همه این‌ها نوعی فضاسازی است که صورت می‌گیرد.

وی افزود: قطعا در انتخابات دوره پنجم شورای اسلامی شهر تهران شرکت خواهم کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دریافت کننده: مرضیه کنگرانی / انتشار دهنده: زهره حاجیان

308/700

کد خبر: 737041

وب گردی

وب گردی