انتقاد از بداخلاقی و هجمه های غیرکارشناسی علیه دیوان محاسبات

عضو کمیسیون برنامه مجلس از از بداخلاقی و هجمه های غیرکارشناسی علیه دیوان محاسبات انتقاد کرد.

به گزارش ایسکانیوز، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در گفت و گو با خانه ملت درباره برخی هجمه ها علیه دیوان محاسبات گفت: دیوان محاسبات دستگاه نظارتی مجلس شورای اسلامی است و ضمن افتخار به تمامی روسای این نهاد در ادوار گذشته، افتخار می کنیم در حال حاضر کسی ریاست این دیوان را برعهده دارد که هم پتانسیل علمی و عملی را دارد و همیشه نشان داده است که فرد منصف و معتدلی است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود: در جریان دریافتی های نامتعارف که جزء دغدغه های ملت، رهبری و مجلس بود انصافا عملکرد دیوان بسیار مثبت بود به خصوص اینکه ما بخشی را حتی امکان بازگشت را مهیا کردیم.

جلسات مکرر آذر برای اقناع دریافت کنندگان حقوق های نامتعارف برای عودت مبالغ

جعفرزاده با بیان اینکه دیوان محاسبات چشم و گوش بینای مجلس است، خاطر نشان کرد: آقای عادل آذر مکررا جلساتی با دریافت کنندگان این حقوق ها می گذاشت و آن ها را اقناع می کرد که وجوه را برگردانند.

وی با انتقاد از طرح برخی هجمه ها با رنگ و بوی سیاسی علیه دیوان محاسبات گفت: اگرخدایی نکرده با انگیزه های انتخاباتی بخواهیم دیوان را تضعیف کنیم به ضرر قوه مقننه است.

اسناد عودت دریافتی های غیرمتعارف با تلاش دیوان محاسبات موجود است

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس در ادامه این مطلب تاکید کرد:دیوان محاسبات در کمیسیون گزارش داد و مستندات خود مبنی بر عودت دریافتی های غیرمتعارف را ارائه کرد و مشخاص این وجوه برگشته است.

نایب رییس فراکسیون مستقلین مجلس خاطر نشان کرد: اینکه مکررا عنوان کنیم که این وجوه برنگشته در حالی که اسناد عودت موجود است کار نادرست ، غیر حرفه ای و دور از اخلاقی است.

تایید کننده: سرلک

کد خبر: 737048

وب گردی

وب گردی