نمایشگاه دانشگاه پاک، جامعه پاک و زندگی سالم آغاز به کار کرد

به همت دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استانی سیستان و بلوچستان نمایشگاه دانشگاه پاک، جامعه پاک و زندگی سالم آغاز به کار کرد.

به گزارش ایسکانیوز، نمایشگاه دانشگاه پاک، جامعه پاک و زندگی سالم دوشنبه مورخ نهم اسفند ماه 1395که به همت دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان سیستان و بلوچستان و با همکاری دانشگاه سیستان و بلوچستان، شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر استان و سایر نهادهای مرتبط با پیشگیری از اعتیاد در محل مجتمع فناوری پارک علم و فناوری استان سیستان و بلوچستان افتتاح شد.

دکتر سالارزهی دبیر علمی نمایشگاه و رئیس دانشگاه جامع علمی‌کاربردی استان در این مراسم با اشاره به جمعیت قابل توجه دانش آموزی و دانشجویی استان هدف از برگزاری این نمایشگاه را نشان دادن جنبه های مثبت زندگی سالم در محیط های آموزشی مدارس و دانشگاه ها عنوان کرد.

وی با اشاره به حضور مؤثر آموزش و پرورش و دانشگاه های استان در برگزاری این نمایشگاه، رویکرد نمایشگاه را نشان دادن فعالیت های هنری و کارآفرینانه به صورت زنده در قالب کارهای خلاقانه نقاشی، اثر زنده، کاریکاتور، انیمیشن، سوزن دوزی، خامه دوزی، پوشاک و سایر فعالیت های ورزشی و تفریحات سالم در دانشگاه ذکر کرد که با مشارکت دانشجویان انجام می شود.

رئیس دانشگاه جامع علمی‌کاربردی استان سیستان و بلوچستان افزود: در این نمایشگاه علاوه بر نشان دادن مسیرهای مثبت و صحیح زندگی سالم، غرفه هایی از نمایشگاه به آسیب های اجتماعی و اعتیاد اختصاص داشت.

دکتر سالارزهی اظهار داشت: در این نمایشگاه بالغ بر 40 غرفه در زمینه‌های مختلف هنری، کارآفرینی، ورزشی، تفریحات سالم، سلامت و پیشگیری از اعتیاد از نهادهای مختلف استان مانند پارک علم و فناوری استان، دانشگاه علوم پزشکی، اداره کل آموزش و پرورش، دانشگاه سیستان و بلوچستان، سازمان بهزیستی، نیروی انتظامی، دادگستری، دبیرخانه شورا هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، سازمان های مردم نهاد مرتبط با موضوع سلامت، جهاد دانشگاهی، بنیاد نخبگان استان، قرارگاه جواد الائمه (ع) سپاه سلمان و شهرداری حضور فعال دارند.

وی ازخصوصیات برجسته این نمایشگاه را مشارکت انجمن های علمی دانشجویی و دانشجویان صاحب ایده و اثر هنری در مدیریت غرفه ها و اجرای زنده برنامه های کارآفرینی و هنری و مسابقات ورزشی برشمرد.

این نمایشگاه از 9 تا 11 اسفند ماه در مجتمع فنی پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان است و بازدیدکنندگان می توانند صبح ها از ساعت 8تا 11:30 و بعد از ظهرها از ساعت 15 تا 20 از نمایشگاه دیدن کنند.

خبرنگار و منتشر کننده: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 737076

وب گردی

وب گردی