P10 ترکیبی خیره کننده از تکنولوژی و هنر

هواوی در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۷ جدیدترین پرچمدارانش، P10 و P10 Plus را معرفی کرد.

به گزارش ایسکانیوز؛ سری P‌ همیشه ترکیبی از سخت‌افزار زیبا و جدیدترین فناوری‌های نرم‌افزاری بوده و امسال ویژگی‌های پیشرفته‌تری به آن اضافه شده است.

گوشی‌های P10 و P10 Plus در رنگ‌بندی جدید و جذاب و دوربین‌های جلو و پشت لایکا با قابلیت‌های میان‌بر برای تجربه عکاسی پیشرفته‌تر ارایه شده است.

ریچارد یو، مدیر هواوی گفت:«همانطور که تمدن و تکنولوژی همه جوانب دنیای ما را تحت تاثیر قرار داده‌اند، ما نیز سعی کردیم محصولات جدیدی با تجربه کاربری تازه با قابلیت‌ها و بهبودهایی در راستای بهبود زندگی ارایه کنیم. بر این اساس هر دو گوشی P10 و P10 Plus به قابلیت‌های پیشرفته عکاسی لایکا و طراحی نوآورانه‌ سخت‌افزاری برای ارائه بهترین و قدرتمندترین تجربه کاربری توسعه یافته‌اند.»

استودیوی عکاسی هنری در دستان شما

دوربین پشتی P10 از دو سنسور ۲۰ مگاپیکسلی مونوکروم و ۱۲ مگاپیکسلی رنگی با f/2.2 تشکیل شده است. در گوشی P10 plus نیز دو سنسور ۲۰ و ۱۲ مگاپیکسلی با f/1.8 قرار گرفته است. دوربین هر دو گوشی از لرزش‌گیر اپتیکال و سیستم فوکوس خودکار هیبریدی پشتیبانی می‌کنند.

هواوی در این سری از گوشی‌هایش علاوه بر دوربین دوگانه پشتی، برای ساخت دوربین جلویی نیز با لایکا همکاری کرده است. هواوی دوربین این گوشی‌ها را با نام Leica Dual-Camera 2.0 Pro Edition معرفی کرده است.

طراحی سری نمادین P با ریزهکاری‌های مدرن

P10 شاهکاری از طراحی مدرن است. در این گوشی‌ها لبه‌های پنل پشتی انحنا دارند و این انحنا به خوبی با لبه‌های تراش‌خورده‌ فریم هماهنگ شده است. بدنه P10 و P10 plus، تمام‌ فلزی است و فقط نوار باریکی از شیشه در بخش پشت وجود دارد که دوربین و فلش LED روی آن قرار گرفته است.

هر دو گوشی P10 و P10 plus به اندروید ۷.۰ نوقا مجهز شده‌اند و از دستیار دیجیتال اندروید اسیستنت نیز بهره می‌برند. این گوشی‌ها در هفت رنگ سفید، آبی، طلایی، مشکی، نقره‌ای، رزگلد و سبز به بازار عرضه خواهند شد.

رویکرد عملیاتی استثنایی برای دستیابی به کارایی و ویژگی‌های ارتباطی

هر دو گوشی P10 و P10 plus به پردازنده اختصاصی هواوی Kirin 960 مجهز شده‌اند. این پردازنده از هشت هسته پردازشی تشکیل شده که با پردازشگر گرافیکی Mali-G71 سازگار است.

این گوشی‌ها به ترتیب از باتری ۳۲۰۰ و ۳۷۵۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری سوپرشارژ هواوی برخوردارند.

ولتاژ و درجه حرارت کم هنگام شارژ سریع با یک مکانیسم به‌وسیله ۵ درگاه فوق امن تنظیم می‌شود و درجه حرارت را مانیتور می‌کند که به این ترتیب نه تنها پروسه شارژ با سرعت بالایی انجام می‌شود بلکه این پروسه از امنیت بسیار بالایی نیز برخوردار است.

ارتقای پوشیدنی‌ها به رده‌های نوین

هواوی علاوه بر گوشی‌های P10 و P10 plus، در کنگره جهانی موبایل امسال از نسل دوم ساعت هوشمندش، Huawei Watch 2 نیز رونمایی کرد.

این ساعت طراحی ورزشی دارد و ترکیبی از فناوری‌های مدرن با استانداردهای صنعتی است. طراحی بسیار سبک و ورزشی و شیک ساعت، استقلال واقعی دستگاه پوشیدنی را به نمایش می‌گذارد. این دستگاه به زودی در بازار خاورمیانه عرضه خواهد شد.

دریافت کننده: نازنین میرزایی/ انتشاردهنده:ارش محمدی

402

کد خبر: 737170

وب گردی

وب گردی