مفتح: بررسی لایحه بودجه 96 تا هفته آینده ادامه داد

نماینده مردم تویسرکان با اشاره به این که علت اصلی طولانی شدن زمان بررسی لایحه بودجه 96 کل کشور دقت نظر وکلای ملت درخصوص بررسی موارد مطرح شده در لایحه بودجه است، گفت: امیدواریم به زودی این موارد شفاف و مورد تصویب اکثریت آرای نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار گیرد.

محمدمهدی مفتح نماینده مردم تویسرکان درخصوص روند بررسی لایحه بودجه 96 کل کشور در گفت وگو با خبرنگار ایسکانیوز گفت: پیش بینی اولیه هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی درخصوص اتمام مصوبات لایحه بودجه 96 کل کشور این بود که در چهارشنبه هفته پیش رو این لایحه به اتمام برسد اما با توجه به پیشنهاداتی که در صحن مجلس ارائه می شود این روند به طول خواهد انجامید.

وی تصریح کرد: علت اصلی این طولانی شدن زمان بررسی لایحه بودجه 96 کل کشور دقت نظر وکلای ملت درخصوص بررسی موارد مطرح شده در لایحه بودجه است که امیدواریم به زودی این موارد شفاف و مورد تصویب اکثریت آرای نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار گیرد.

گفتنی است با توجه به بررسی ها و دقت نظری که از سوی وکلای ملت درخصوص بررسی لایحه بودجه 96 کل کشور است پیش بینی می شود جلسات بررسی تا هفته آینده به طول بیانجامد.

خبرنگار: علی درخشان/ تاییدکننده: سرلک

کد خبر: 737185

وب گردی

وب گردی