سومین همایش تربیت بدنی و علوم ورزشی همراه با قدردانی از قهرمانان ورزشی در سما قائمشهر برگزار شد

سومین همایش تربیت بدنی و علوم ورزشی روز پنجشنبه 5 اسفند 95 به میزبانی آموزشکده سما قائمشهر برگزار شد. دانشجویان و اساتید با ارسال مقالات از سرتاسر کشور در این همایش شرکت نمودند که با انجام داوری و انتخاب مقالات برتر این همایش به کار خود پایان داد.

به گزارش ایسکا نیوز،دراین مراسم پروفسور قنبری هیات علمی دانشگاه مازندران، دکتر فتح الهی مدیر تربیت بدنی سازمان، حسن یزدانی قهرمان کشتی جهان، مسعود حسن زاده قهرمان کاراته کشور، مهران چریکی قهرمان بوکس کشور و سایر ورزشکاران نیز حضور داشتند.
دکتر فتح اللهی مدیر تربیت بدنی سازمان در سومین همایش تربیت بدنی و علوم ورزشی عنوان داشت:«جمع آوری مقالات با این محتوای ارزشمند که حاصل تلاش شبانه روزی دانشجویان و اساتید فرهیخته است نباید فقط در همایش ها ارائه شود و سپس به دست فراموشی سپرده شود، بهتر است که نتایج مطالعات را در کلاس های درسی در اختیار دانشجویان نیز قرار دهید.»


پروفسورقنبری:سما قائمشهر ازلحاظ علمی، امکانات آموزشی و ورزشی، ازآن چه تصورمی کردم برتر بود

پروفسور قنبری نیاکی هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی مازندران ضمن سخنرانی و داوری مقالات ارسال شده از امکانات آموزشی و ورزشی و سالن های ورزشی آموزشکده سما این شهر بازدید کرد و ضمن ابراز رضایت، پتانسیل و امکانات موجود را فراتر از حدتصور خویش دانست و گفت:« ظرفیت موجود در این آموزشکده از سایر مراکز آموزشی دولتی و صاحب نام مازندران نیز برتر است.»
دریافت کننده و منتشرکننده: امین محمودی نیا
کد خبر: 737238

وب گردی

وب گردی