یازدهم اسفندماه; واحد بجنورد میزبان همایش منطقه ای "زن، آموزش و توسعه اجتماعی" خواهد بود

رییس شورای راهبردی زنان فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی گفت: واحد بجنورد یازدهم اسفندماه میزبان همایش منطقه ای "زن، آموزش و توسعه اجتماعی"  خواهد بود.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر ملیحه صمدی کاظمی رییس شورای راهبردی زنان فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی ضمن اشاره به برگزاری همایش منطقه ای " زن، آموزش و توسعه اجتماعی گفت: «این همایش با هدف با هدف توجه به نقش بانوان در توسعه جامعه و با همکاری استانداری، ادارات کل فرهنگ و ارشاد، تعاون و کار، بهزیستی، کمیته امداد، دانشگاه آزاد اسلامی و شورای راهبردی زنان فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی چهارشنبه یازدهم اسفند ماه در سالن فرهیختگان واحد بجنورد برگزار خواهد شد».

رییس شورای راهبردی زنان فرهیخته خاطرنشان کرد: «در این همایش دکتر فروغ احراری عضو شورای راهبردی زنان فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس کمیته تشکیلات و ارتباطات نیز حضور خواهند داشت».

عضو هیات علمی واحد بجنورد ضمن اشاره به محورهای همایش گفت: «حضور زنان در عرصه های آموزشی و پژوهشی، زنان و فرآیند رشد جمعیت و تاثیر آن بر توسعه اجتماعی، نقش رنان در سلامت محیط زیست و توسعه پایدار، زنان اخلاق و حقوق شهروندی، زن، خانواده و رفاه اجتماعی و زنان و آسیب های اجتماعی محورهای این همایش می باشند».

وی اظهار کرد: «120 مقاله از شهرستان های استان و نیز خارج استان به دبیرخانه همایش ارسال شده که از این تعداد پس از داوری نهایی 40 تا 50 مقاله به صورت سخنرانی و پوستر ارائه خواهند شد که از این تعداد حدود 20 درصد مقالات ارسالی به دبیرخانه از استان های مازندران، گلستان، خراسان رضوی و جنوبی می باشد».

صمدی کاظمی افزود: «در این همایش بانوان فعال عرصه های مختلف و همچنین مسئولان استانی حضور خواهند داشت و از بانوان برتر و برگزیده استان در عرصه های مختلف قدردانی خواهد شد».

وی خاطرنشان کرد: «پس از اتمام همایش، چکیده ای از مقالات ارسال شده به صورت کتاب چاپ خواهد شد و به نهادهایی همچون نیروی انتظامی، استانداری، بهزیستی جهت آسیب شناسی جامعه بانوان ارسال می شود».

خبرنگار و منتشر کننده: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 737248

وب گردی

وب گردی