نظرسنجی فاکس‌نیوز: بی اعتمادی 56 درصدی به رسانه‌ها

شبکه خبری فاکس نیوز درتازه ترین نظرسنجی خود اعلام کرد: اطمینان به رسانه های آمریکایی نزد افکار عمومی این کشور در پایین ترین سطح قرار دارد، این درحالی است که دادگاه عالی آمریکا در بالاترین سطح اطمینان درمیان آمریکایی ها برخوردار است.

به گزارش ایسکانیوز، شبکه خبری آمریکایی فاکس نیوز که مرتبط با جمهوری خواهان و محافظه کاران می باشد، باانتشارنتایج این نظرسنجی افزود این درحالی است که میزان اطمینان به رئیس جمهوری آمریکا حتی بالاتر از رسانه های این کشور قراردارد.
بنابرنتایج این نظرسنجی، دادگاه عالی آمریکا با 83 درصد میزان اطمینان، در صدر این نظرسنجی قرار داد، میزان اطمینان به دادگاه عالی آمریکا نسبت به سال 2014 که 69 درصد بود، 14 درصدافزایش نشان می دهد.
دراین نظرسنجی میزان اطمینان به رئیس جمهوری آمریکا 53درصد بوده و میزان اطمینان به رسانه های آمریکایی با 44 درصد در پایین ترین سطح قرار دارد.
میزان اطمینان به کنگره آمریکا نیز با کسب 53درصد آرا، حد میان اطمینان به رئیس جمهوری و رسانه های آمریکا لحاظ شده است.
نظرسنجی فاکس نیز از 11تا 13 ماه فوریه ( 23تا 25 بهمن ماه) از میان یکهزار و 13 رای دهندگان ثبت نام شده ریاست جمهوری با تماس تلفنی و با خطای سه درصد به عمل آمده است.
نظرسنجی شبکه خبری فاکس نیوز درحالی دراین زمینه صورت گرفت که دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا حملات آشکار و پی درپی علیه رسانه های این کشور را در پیش گرفته و آنها را آشکارا رسانه های 'دروغ پرداز' و دشمن مردم آمریکا خطاب کرد.
درهمین حال صدور فرمان اجرایی جنجال برانگیز ممنوعیت سفر اتباع هفت کشور عمده مسلمان جهان به خاک این کشور توسط رئیس جمهوری آمریکا و لغو آن از توسط قضات دادگاه عالی این کشور را افکار عمومی آمریکا و جهان شاهد بوده اند.

منبع: ایرنا

دریافت کننده: مجتبی اسماعیلی/تایید: سرلک

کد خبر: 737256

وب گردی

وب گردی