معبری به نام بهادرزاده قندهاری نام گذاری شود

رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: به پاس قدردانی از زحمات اشرف بهادرزاده قندهاری معبری به نام‌ وی نام گذاری شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، فاطمه دانشور رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در سیصد و سی و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به خدمات مرحومه اشرف بهادرزاده قندهاری، گفت: این فرد برای حمایت از معلولان، سالمندان و ایجاد کهریزک خدمات بسیار زیادی داشته است.

وی افزود: پیشنهاد می‌کنم به پاس این خدمات ارزنده برای سالمندان و معلولان، معبری به نام بهادرزاده نامگذاری شود.

رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه کهریزک نمونه‌ای در کشور و خاورمیانه الگویی ارزشمند است، گفت: از این مجموعه توسط کشورهای دیگر نیز الگوبرداری شده است.

دانشور تصریح کرد: در کهریزک اقدامات خوبی صورت گرفته و هم اکنون به فروشگاه و سایر امکانات مجهز شده و مانند یک شهر اداره می شود.

علی صابری عضو شورای اسلامی شهر تهران در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر در پارک‌ها مناسب سازی‌های خوبی برای معلولان انجام شده است، گفت: با تمام این اقدامات کارهایی در بوستان‌ها صورت گرفته که مقابل سیاست برابرسازی معلولان است.

وی افزود: امروزه تابلوهایی در این پارک ها نصب شده که نقض کننده سیاست برابری معلولان با مردم است.

صابری ادامه داد: این تابلوها تحت عنوان این مطلب که هر کس به معلولان کمک کند صدقه داده است، مطرح شده به همین دلیل درخواست دارم شهرداری هرچه سریعتر این تابلوها را جمع آوری کند.

دریافت کننده:زهرا پورعادل/انتشاردهنده:زهره حاجیان

700/703

کد خبر: 737259

وب گردی

وب گردی