حضور قالیباف در جلسه کمیسیون عمران برای بررسی پرونده واگذاری املاک

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از بررسی پرونده واگذاری املاک شهرداری با حضور قالیباف در جلسه عصر امروز کمیسیون عمران خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، علیرضا رحیمی اظهار کرد: جلسه بعد از ظهر امروز (سه‌شنبه) کمیسیون عمران در راستای ادامه پیگیری‌ها در مورد تحقیق و تفحص از شهرداری تهران است که در سه محور واگذاری املاک، تغییر کاربری‌ها و همچنین پروژه‌های مشارکتی شهرداری در دست بررسی است.

وی افزود: با توجه به شبهه‌ای که در مورد محور واگذاری املاک پیش آمده بود وقفه‌ای در بررسی صورت گرفت. جلسه پیشین به طور کامل به این موضوع اختصاص یافت و جلسه بعد از ظهر امروز دومین نشست کمیسیون عمران و متقاضیان تفحص شهرداری تهران درباره محور واگذاری املاک خواهد بود.

رحیمی یادآور شد: متقاضیان این تفحص همچنین ۱۵ سوال را به صورت مکتوب مطرح کرده و خواستار پاسخگویی مسئولان شهرداری شده بودند که با وجود اینکه جلسه‌هایی به این منظور تشکیل شد متاسفانه تاکنون هیچ پاسخ مکتوبی در اختیار نمایندگان متقاضی تفحص قرار نگرفته است. همچنین قرار بود چندین گزارش از سوی شهرداری تقدیم نمایندگان مجلس شود که این گزارش‌ها نیز هنوز به دست ما نرسیده‌اند؛ لذا به نظر می‌رسد کمیسیون عمران باید به سمتی حرکت کند که هر چه سریعتر در این رابطه به تصمیم‌گیری نهایی برسد و نتیجه آن را به صحن مجلس اعلام کند.

منبع:ایرنا

دریافت کننده: مرضیه کنگرانی / انتشار دهنده: زهره حاجیان

308/700

کد خبر: 737293

وب گردی

وب گردی