اقدامات مناسب دانشگاه آزاد اسلامی در راستای  طرح های ماندگار اجتماعی و فرهنگی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد طبس گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در بحث طرح های ماندگار فرهنگی و اجتماعی در حوزه معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی اقدامات بسیار مناسبی انجام داده است.

دکتر محمد ناظمی در گفتگو با خبرنگار ایسکانیوز با اشاره به شناسایی مفاخر ادبی و فرهنگی توسط دانشگاه آزاد اسلامی گفت:طرح شناسایی مفاخر ادبی یکی از اقدامات مناسبی است که در واحد های مختلف دنبال شده و بر اساس آن مفاخر منطقه استقرار واحد شناسایی خواهند شد.

وی ادامه داد:هر چه در زمینه شناسایی مفاخر ادبی، فرهنگی و اجتماعی چه در گذشته و چه در زمان معاصر فعالیت انجام شود، به نظرم من باز هم کم است و دانشگاه آزاد اسلامی در این زمینه اقدامات خوبی را انجام داده است و با توجه به غنای فرهنگی در کشور عزیزمان می توان اقدامات بسیار خوبی در زمینه شناسایی مفاخر م معرفی بیشتر آن ها انجام داد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد طبس گفت:یکی از اقدامات مهمی که طی چند سال اخیر در دانشگاه آزاد اسلامی دنبال می شود،در زمینه طرح های ماندگار فرهنگی و اجتماعی است و دانشگاه آزاد اسلامی واحد طبس در این راستا تمامی تلاش خود را انجام داده است که مشاهیر و منطقه خود را به سایرین معرفی کند.

وی اضافه کرد:در این زمینه دانشگاه آزاد اسلامی واحد طبس همایشی در راستای گرامیداشت شمس طبسی برگزار کرده است وی از شعرای کمتر شناخته شده این منطقه است و امیدواریم بتوانیم پس از 50 سال دیوان شعر وی یا گزیده ای از اشعار آن را منتشر کنیم.

دکتر ناظمی تاکید کرد: در این راستا شناسایی مفاخر ادبی و هنری در منطقه فراهم شده است و واحد های بزرگتر برای بررسی رندگینامه و معرفی بیشتر مفاخر بزرگ ایران در سطح ملی می توانند اقدام کنند اما واحد های مختلف وظیفه دارند مفاخر بومی را در منطقه استقرار خود شناسایی کنند و در این حوزه دانشگاه آزاد اسلامی در بحث طرح های ماندگار فرهنگی و اجتماعی در حوزه معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی اقدامات بسیار مناسبی انجام داده است.

خبرنگار : نیوشا یعقوبی / انتشار دهنده : زهره حاجیان

700/701

کد خبر: 737317

وب گردی

وب گردی