عضو شورای مشورتی اصلاح طلبان: صدا و سیما به فضای انتخاباتی رونق ببخشد

عضو شورای مشورتی اصلاح طلبان درخصوص بهتر شکل گرفتن فضای انتخابات ریاست جمهوری، گفت: دولت و صدا و سیما باید به فضای انتخاباتی رونق ببخشند؛ در دولت یازدهم برخلاف دوره های قبلی با این که سال رو به پایان است تقریبا ما شاهد چنین موضوعی از ناحیه صدا و سیما نیستیم.

عبدالله ناصری عضو شورای مشورتی اصلاح طلبان و استاد مدعو دانشگاه علوم و تحقیقات درخصوص اقدامات اصلاح طلبان در انتخابات پیش رو در گفت و گو با ایسکانیوز، گفت: احزاب و شورای عالی سیاست گذاری به سازو کارهای خودشان مشغول کار هستند تا فعالیت های خود را مطابق برنامه های پیش بینی شده پیش ببرند.

عضو شورای مشورتی اصلاح طلبان با اشاره به گمانه زنی ها حول ارائه دو فهرست از سوی اصلاح طلبان، گفت: آنچه که ریاست شورای عالی سیاست گذاری اعلام کرده و مکرر هم گفته است حتما سعی و تلاششان بر این است که در انتخابات شوراها مخصوصا در شهرهای بزرگ و تاثیرگذار لیست واحد داشته باشند.

وی ادامه داد: در این دوره از انتخابات، حزب اعتدال و توسعه به مراتب هماهنگی های بیشتری دارد و طبیعتا لیست واحد و خاصی خواهد داشت، مگر در برخی از مناطق کوچک یا شهرهای کوچک شاید مسایل محلی یا فرهنگی خاص داشته باشد.

ناصری تاکید کرد: تلاش بر این است که همه حوزه های انتخابیه لیست واحدی داشته باشند.

وی در پاسخ به سوالی حول این موضوع که شخصی از سوی دولت نهم و دهم وارد عرصه انتخابات شده است، اظهار کرد: شخصی که از سوی دولت نهم و دهم معرفی شده است مصداق بارزی از نبودن رجل سیاسی است، بنابراین علاوه بر مسایل مختلف با علم اینکه وی رد صلاحیت می شود به میدان آمده و تنها نامزدی هم است کاملا از تیم آقای احمدی نژاد وارد میدان شده و از سوی آقای مشایی رسما اعلام شده اند.

عضو شورای مشورتی اصلاح طلبان در پایان درخصوص بهتر شکل گرفتن فضای انتخابات ریاست جمهوری، گفت: دولت و صدا و سیما باید به فضای انتخاباتی رونق ببخشند. در دولت یازدهم برخلاف دوره های قبلی با این که سال رو به پایان است تقریبا ما شاهد چنین مزیتی نیستیم؛ مخصوصا از ناحیه صدا و سیما. مثلا به اینگونه تحلیل می شود که با علم به این که رئیس جمهور در دوره دوم هم خواهد بود اما در یک فضا و سبد کم رای برگزیده می شود.

خبرنگار: راضیه فراهانی/ تاییدکننده: سرلک

کد خبر: 737345

وب گردی

وب گردی