افتتاح چهارمین جشنواره جهادگران علم و فناوری

چهارمین جشنواره جهادگران علم و فناوری با حضور دکتر میرزاده ریاست دانشگاه آزاد، سردار علی فضلی جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین و دکتر علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی افتتاح شد. این نماشگاه در محل دائمی نمایشگاه های اقتصاد دانش بنیان دانشگاه آزاد، برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز، حدود ۲۹۰ محصول از پژوهشگران بسیجی در این جشنواره به نمایش گذاشته شده است. همچنین در این جشنواره که تا فردا ادامه دارد تعدادی از محصولات پژوهشی و فناورانه رونمایی خواهد شد.

محصولاتی که از دانشگاه آزاد اسلامی در این جشنواره به نمایش درآمده، از میان بیش از ۱۱۰۰ محصول دانش بنیان انتخاب شده است. این ۱۱۰۰ محصول تجاری سازی شده و یا در آستانه تجاری سازی قرار دارند.

در این جشنواره که بیش از ۳۰۰ مبتکر و مخترع حضور دارند. واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد نیز در این جشنواره حضور پر رنگی داشته به نحوی که مورد استقبال حاضران در این جشنواره قرار گرفته است. این واحد با توسعه تکنولوژیکی خود توانسته عنوان بزرگترین دانشگاه غیرحضوری و مجازی را در میان دانشگاه های کشور کسب کند.

شایان ذکر است اختتامیه این جشنواره نیز با حضور مقامات عالی کشوری و لشکری در روز چهارشنبه ۱۱ اسفندماه در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما برگزار خواهد شد.

دریافت کننده و منتشرکننده: امین محمودی نیا

کد خبر: 737424

وب گردی

وب گردی