استقبال گسترده متقاضیان جهت تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد در نیمسال دوم تحصیلی

معاون آموزشی ، دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاه از استقبال گسترده دانشجویان در نیمسال دوم تحصیلی 96-95 جهت تحصیل در واحد هشتگرد خبر داد .

دکتر ولی اله کوهدار گفت : در نیمسال دوم تحصیلی 96-95 نسبت به زمان مشابه سال قبل کاهش تعداد ورودی نداشته ایم و در عین حال تعداد ثبت نام های قطعی نسبت به سال قبل در حدود 10 درصد نیز رشد داشته است .

وی افزود : بیش از 700 نفر دانشجوی جدیدالورود به صورت قطعی ثبت نام و انتخاب و احد نموده اند و تلاش همکارانم در حوزه آموزش بر این بود که مراحل ثبت نام و انتخاب واحد دانشجویان به صورت بسیار تسهیل شده صورت گرفته تا دانشجویان با مشکل مواجه نگردند .

دکتر کوهدار گفت : در حال حاضر این واحد دانشگاهی دارای 19 رشته مقطع و بیش از 6300 نفر دانشجو ثبت نام قطعی شده بوده که امیدواریم پیگیری هایی که در خصوص تصویب رشته صورت گرفته تا مهر ماه سال 96 نتیجه داده و بتوانیم با توجه به پتانسیل های واحد دانشگاهی با افزایش تعداد رشته ها ، تعداد دانشجویان را نیز افزایش دهیم .

وی در خاتمه گفت با همکاری سایر بخش ها از ابتدای سال جدید برنامه های کمیته هدایت تحصیلی را جهت جذب دانشجو شروع خواهیم کرد .

خبرنگار و منتشر کننده: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 737496

وب گردی

وب گردی