برگزاری یادواره شهدای دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد

خان احمدزاده رییس واحد مهاباد در یادواره شهدای دانشجو گفت: از شهدا درس فداکاری ، اخلاص و شجاعت یاد گرفتیم.

به گزارش ایسکانیوز، دریادواره شهدای دانشجو و شهید خلبان سردار خالد حیدری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد و با همکاری ناحیه بسیج دانشجویی استان ؛ سپاه پاسداران ، ارتش و بنیاد شهید وبا حضور خانوادهای معزز شهدا و امیر سرتیپ چیت فروش معاون و مشاور عالی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران وجامعه دانشگاهی برگزار شد .

این مراسم بعد از حضور در مزار شهید خلبان خالد حیدری وشهدای گمنام تدفین شده در واحد مهاباد با سخنرانی دکتر خان احمدزاده رییس واحد شروع شد، وی ضمن خیر مقدم به حضار، یاد و خاطره همه شهدا به خصوص شهدای دانشجو را گرامی داشت و اضافه کرد: ما مدیون شهدا هستیم چون اگر شهدا نبودند امنیت و اقتدار نداشتیم.
وی افزود: ما از شهدا درس فداکاری، اخلاق، اخلاص و شجاعت یاد گرفتیم.رزمندگان در طول دوران دفاع مقدس خمیده راه رفتند تا ما بتوانیم راست قامت حرکت کنیم و به قله های رفیع برسیم.
خان احمدزاده ادامه داد: جوانان ما در دوران دفاع مقدس دلاورانه سینه سپر کردند و تنهایی و بدون کمک هیچ کشوری به جنگ رفتند و پیروز شدند. و امروز هم قدرت های جهانی بدون جمهوری اسلامی ایران نمی توانند در خاورمیانه تصمیم گیری نمایند.
او همچنین اظهار امیدواری کرد که همه پاسدار خون شهدا باشند. و باید الگوی دانشجویان شهدای معظم باشند.
نامبرده در پایان از دانشجویان خواستند که با تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله) در راستای استقلال علمی کشور تلاش وافر نمایند تا شاهد پیشرفت هر چه بیشتر کشور عزیزمان ایران باشیم.

سردار رنجبر زاده:اگر دانشجویان ما از شهدا و ایثارگران الگو بگیرند هیچوقت کشور ما آسیب نمی بیند
ایشان ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری حضرت فاطمه (س) و خیر مقدم به حضار در جلسه از بانیان یادواره قدردانی کرد.
نامبرده از عشایر دلیر در برقراری امنیت داخلی منطقه و دوران دفاع مقدس به علت جلوگیری از تقسیم ایران اسلامی که با جان دل آنرا پاس داشتند تشکر کردند.
این سردار سپاه از جان فشانی و ایثار نیروی هوایی در طول دوران دفاع مقدس یادکرده و خلبانان را نمونه ایثار و از خود گذشتگی نام بردند.جوانان امروز به تاسی از شهدا در بیست و دو بهمن امسال به دشمنان ایران نشان دادند که ادامه دهنده راه شهدا هستند. اگر دانشجویان ما از شهدا و ایثارگران الگو بگیرند هیچوقت کشور ما آسیب نمی بیند.ما به شهدا مدافع حرم و خانواده هایشان افتخار می کنیم که با خون خودشان از اهل بیت و کشورهای اسلامی دفاع کردند. و در جبهه مقاومت پیروز شدند.ایشان گفتند که جمهوری اسلامی به استقلال و تمامیت ارضی کشور ها ارزش قایل است و اینراه شهداست و ما بایستی ادامه دهنده راه آنان باشیم.

خبرنگار و منتشر کننده: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 737509

وب گردی

وب گردی