سدی محکم درخط دفاعی  پرسپولیس به نام محرمی

دفاع راست سرخ پوشان به خوبی توانست اعتماد سرمربی کروات را جلب کند.

به گزارش ایسکانیوز، مدافع جوان تیم فوتبال پرسپولیس در هفته های گذشته شگفتی اول ترکیب این تیم و حالا یکی از بازیکنان اصلی ارتش سرخ برانکو به حساب می آید. صادق محرمی در دیدار با الوحده امارات دومین حضور خود در لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کرد تا با ارائه یک نمایش شگفت انگیز، روزهای خوب خود با پیراهن پرسپولیس را ادامه دهد.

دفاع راست پرسپولیس که در این بازی بعد از اتفاقات اردوی پرسپولیس در سمت راست زمین بازی را شروع کرد، در طول جریان بازی در دفاع روز بسیار خوبی را پشت سر گذاشت و اجازه نداد تا بازیکنان گران قیمت و نامدار الوحده از این منطقه از زمین دروازه قرمزها را تهدید کنند. محرمی البته هنوز در حمله عملکردی مشابه دفاع ندارد اما حضور او در زمین باعث شده تا قرمزها با خیالی آسوده در بازی های لیگ و بین المللی حضور پیدا کنند.

محرمی این روزها شگفتی اول تیم پرسپولیس است. وی که درخشش خیره کننده او از بازی دربی شروع شده، به خوبی در هفته های گذشته در روزهایی که برانکو با مشکل کمبود بازیکن دست و پنجه نرم می کرد توانست ماموریت سخت جلب اعتماد سرمربی کروات را به خوبی انجام دهد و حالا یکی از ارکان تیم موفق پرسپولیس به شمار می رود.

دریافت کننده: صدف خالقی - انتشاردهنده:پورعرب

602/601

کد خبر: 737540

وب گردی

وب گردی