مهندس عربی رئیس جدید دانشکده فنی و مهندسی و کشاورزی واحد گرمسار شد

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار، در حکمی مهندس حبیب عربی را به عنوان رئیس جدید دانشکده فنی و مهندسی و کشاورزی واحد گرمسار منصوب کرد.

به گزارش ایسکانیوز، در حکمی از سوی دکتر علیرضا لادن مقدم، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار، مهندس حبیب عربی به عنوان رئیس جدید دانشکده فنی و مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار منصوب شد.

دکتر علیرضا لادن مقدم در حکم مهندس حبیب عربی، رئیس جدید دانشکده فنی و مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار آورده است: احتراماً به موجب این حکم به عنوان رئیس دانشکده فنی و مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار منصوب می شوید. امید است با تعهد به اجرای برنامه های تدوین شده توسط جنابعالی، در سایه ایزد منان با صداقت کاری، امانت داری و قانونمندی در انجام امور محوله موفق باشید.

همچنین دکتر علیرضا لادن مقدم در نامه ای از زحمات و خدمات دکتر علیرضا ایزدبخش، عضو هیات علمی گروه مهندسی برق - کنترل ، در دوران تصدی ریاست دانشکده فنی و مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار تقدیر و تشکر نمود.

مهندس حبیب عربی، دانشجوی دوره دکترای تخصصی مکانیک، گرایش دینامیک کنترل در دانشگاه گیلان و عضو هیات علمی گروه مکانیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار است واجرای 2 طرح پژوهشی، ارائه 2 مقاله در همایش های ملی، 4 مقاله در همایش های بین المللی و 2 مقاله آی اس آی را در سوابق علمی و پژوهشی خود ثبت کرده است.

عربی از سال 1390 تا 1392 رئیس اداره پژوهش دانشکده فنی و مهندسی و از سال 92 تا 94 مدیر گروه کارشناسی ارشد هوافضا و کارشناسی مکانیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار را در کارنامه اجرایی خود ثبت کرده است.

خبرنگار و منتشر کننده: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 737555

وب گردی

وب گردی