دعا کنیم کیفیت و شادی زندگی  هایمان افزایش پیدا کند

بعد از آرزوی سلامتی و رفاه حال خودمان و خانواده عزیزمان، بیایید آرزوهای فرهنگی و اجتماعی سالم و زیبا کنیم. یعنی چه؟ یعنی این که آرزو کنیم سطح آگاهی مردم عزیزمان روز به روز افزایش پیدا کند چرا که وقتی شعور و فرهنگ اجتماعی بالا برود، کیفیت و شادی زندگی افزایش پیدا می کند. حد اقل می توانیم از حادثه تلخ پلاسکو که قلب میلیون ها ایرانی را به درد آورد تجربه کسب کنیم. بیایید از گرفتن سلفی های مضحک و تلخ دوری کنیم. بدانیم بعضی وقت ها زیادی کنجکاو نبودن و صحنه را خالی کردن برای گروه امداد مهمتر از حس کنجکاویست.
فقط ادعا کردن داشتن فرهنگ 2500 ساله زیبا نیست،در عمل نشان دادن و بی ادعا مفید بودن ،واقعی و قابل احترام تر است.
اگر راه ورسم آموزش دادن و آگاهی رساندن به افراد را به درستی انجام بدهیم و دلسوزانه بخواهیم فرزندان آینده این مرز و بوم با فرهنگ و ادبی که در خورشان است پرورش یابند،باید اقدامی جدی بکنیم و تک تک مان خود را مسئول ترویج رفتار صحیح اجتماعی بدانیم.
بی تفاوت بودن و خود را هم رنگ جماعت کردن همیشه خوب نیست.گاهی متفاوت بودن و و نشان دادن واکنش صحیح مفید فایده خواهد بود باید نگوییم به ما ربطی ندارد چرا که ربط دارد و همه در آخر به هم مربوط می شویم .
آرزو می کنم در این روزهای سخت که استرس و فشار هزینه های زندگی تقریبا گریبان گیر اکثر آدمها شده است، با رفتارهای ناخوشایند برای همدیگر سخت ترش نکنیم.

حداقل نزیک عیدی می توانیم مهربان تر و کارآمدتر باشیم حتی در دنیای مجازی هم می توان پست های مفیدتری گذاشت.

با آرزوی سالی پر از شادی، شهری پر از همدلی و آرامش و پیشاپیش نوروز همگی مبارک ...

*خبرنگار

کد خبر: 737579

وب گردی

وب گردی