سایت دوسالانه  مجسمه سازی راه اندازی شد

نخستین نشست همایش هفتمین دوسالانه ملی مجسمه سازی تهران شنبه 14 اسفندماه در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دفتر هنرهای تجسمی، نخستین نشست همایش هفتمین دوسالانه ملی مجسمه سازی تهران به اهداف، رویکرد و تم دوسالانه اختصاص دارد. در این نشست کوروش گلناری؛ دبیر دوسالانه درباره رویکرد دوسالانه و هلیا دارابی؛ دبیر همایش دوسالانه درباره اهداف همایش و محمد پرویزی؛ عضو شورای سیاستگذاری دوسالانه با موضوع « وضعیت: التهاب یک واژه» سخنرانی می کنند و در ادامه جلسه پرسش و پاسخ برگزار می شود.

در بخش دوم نشست ریما اسلام مسلک، محمد پرویزی، هلیا دارابی، کامبیز صبری، کوروش گلناری، محمود محرومی و بهداد لاهوتی، اعضای شورای سیاستگذاری دوسالانه درباره رویکرد برنامه های دوسالانه سخن می گویند و پرسش و پاسخ با اعضای شورا بخش بعدی نشست است.

نخستین نشست همایش هفتمین دوسالانه ملی مجسمه سازی تهران ساعت 16 ( 4 بعد از ظهر) شنبه 14 اسفندماه در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می شود و علاقه مندان می توانند در این نشست شرکت کنند.

سایت هفتمین دوسالانه ملی مجسمه سازی تهران نیز به نشانی www.2salane.ir راه اندازی شد و هنرمندان و علاقمه مندان می توانند برای اطلاع از شرایط برگزاری دوسالانه به سایت مراجعه نمایند.

هفتمین دوسالانه ملی مجسمه سازی تهران با تم « وضعیت » از سوی دفتر هنرهای تجسمی با همکاری انجمن هنرمندان مجسمه ساز ایران و موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر شهریور و مهرماه سال 1396 برگزار خواهد شد.

دریافت کننده: بخشی پور/ تائید کننده سلیمی

502500

کد خبر: 737601

وب گردی

وب گردی