وکیل علی دایی اعلام کرد: هرگونه سواستفاده از نام «علی دایی» را پیگیری قانونی می‌کنیم/ دایی به دنبال فعالیت سیاسی نبوده و نخواهد بود

وکیل علی دایی گفت: تصمیم علی دایی مبنی بر عدم فعالیت سیاسی پابرجا است، اما برخی‌ها به دنبال سواسفاده از وی در امور تجاری، تبلیغاتی و انتخاباتی هستند.

به گزارش ایسکانیوز؛ عبدالصمد ابراهیمی وکیل علی با انتشار اطلاعیه‌ای درباره برخی سواستفاده‌ها از سرمربی نفت تهران توضیحاتی را ارائه کرد.

در اطلاعیه عبدالصمد ابراهیمی آمده است: "اخیرا در بعضی شهرستان ها، به خصوص در جنوب کشور برخی افراد سودجو با اعلام سرمایه گذاری آقای علی دایی در زمینه ملک و ساخت مجتمع‌های تجاری در آن شهرستان‌ها، به فریب مردم پرداخته و افرادی نیز به بهانه اینکه قرار است در آن مکان علی دایی سرمایه گذاری کند، املاکی را خریداری کرده‌اند. لازم است به اطلاع برسانم آقای دایی هیچ‌گونه سرمایه‌گذاری ملک و مجتمع تجاری پنهانی ندارد و اگر بنا به سرمایه گذاری در نقطه‌ای از کشور داشته باشد قطعا خودشان برای امور کاری به آنجا سفر خواهد کرد و همگان مطلع می‌شوند. برخی نیز پیشاپیش با برگزاری جلسات پنهانی شبانه تبلیغاتی و انتخاباتی، مدعی شده‌اند علی دایی از آنها در انتخابات شورا حمایت می‌کند. با تکذیب همه این اخبار، چنین فریب‌کاری‌ها و بی‌اخلاقی‌ها را قطعا مورد پیگرد قانونی قرار خواهیم داد و از مردم عزیز هم استدعا دارد فریب اینگونه افراد را نخورند و مطمئن باشند رویه همیشگی علی دایی در عدم فعالیت سیاسی پابرجا بوده و خواهد بود."

دریافت کننده: نازنین میرزایی/ انتشاردهنده:

402

کد خبر: 737793

وب گردی

وب گردی