تشییع پیکر شهید احمد موچانی توسط مردم ولایت مدار اندیمشک/تصاویر

پیکر مطهر شهید احمد موچانی از شهدای جاویدالاثر شهرستان یک‌هزار شهید اندیمشک پس از 30 سال تشییع شد.

به گزارش ایسکانیوز،همزمان با تجمع بزرگ فاطمیون در اندیمشک پیکر مطهر شهید احمد موچانی زیر بارش باران الهی توسط مسئولان کشوری و لشکری، روحانیون، دانشگاهیان و مردم ولایتمدار و شهیدپرور اندیمشک تشییع شد.

حجت السلام سپهوند سخنران این مراسم با یبان اینکه امروز مردم اندیمشک برای لبیک گفتن به فاطمه زهرا (س) و اهل‌البیت (ع) در این مکان تجمع کرده‌اند، گفت: این تجمع نشان دلباختگی و دلدادگی مردم شهرستان اندیمشک به حضرت فاطمه زهرا (س) است امروز دیگر افسر رشیدی از اسلام را در وطن خود می‌بنیم و پیکر مقدس شهید احمد موچانی را زیارت می‌کنیم و این شهید والامقام هدیه از طرف حضرت فاطمه (س) به جمع شما عزاداران است.

رئیس اداره تبلیغات اندیمشک افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی مظهر کوثریت زهرا مرضیه است اگر اقتداری وجود دارد اگر صلابت و شکوهی در این مملکت وجود دارد مرهون کوثریت زهرا است که به دست باکفایت دو فرزند رشیدش حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری اداره می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، حجت‌الاسلام نعمت اله خدامی امام‌جمعه اندیمشک بر پیکر این شهید والامقام نماز میت اقامه کرد.

شهید احمد موچانی در سال 1365 در سن 19 سالگی در منطقه شلمچه در عملیات کربلای 5 به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پس از 30 جاویدالاثر بودن از طریق آزمایش DNA شناسایی و به آغوش خانواده و مردم شهیدپرور اندیمشک بازگشت.

خبرنگار و منتشر کننده: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 737888

وب گردی

وب گردی