معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی:توجه ویژه دانشگاه آزاد اسلامی به مقوله ارتقای کیفیت آموزش و پژوهش

شانزدهمین جلسه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با حضور معاونین آموزش و تحصیلات تکمیلی و برنامه ریزی و امور اقتصاد دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی کشور، دبیر هیأت امناء و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان  و سایر اعضاء به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در سالن جلسات این واحد دانشگاهی برگزارشد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر فرهاد حسین زاده لطفی معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی کشور در این جلسه ضمن تقدیر از بنیانگذار فقید دانشگاه آزاد اسلامی حضرت آیت ا... هاشمی رفسنجانی در خصوص عامل موفقیت های دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یکی ازدستآورد های نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: امروز دانشگاه آزاد اسلامی توانست با ارائه دستاورد های فراوان علمی و توجه ویژه به ارتقای کیفیت آموزشی در مجامع علمی جهان به عنوان یکی از مراکز علمی شناخته شده مطرح شود.

وی ادامه داد: با ارزیابی به عمل آمده جایگاه علمی کشور در دنیا در سال ٢٠١٥ رتبه 16 بوده که کسب این رتبه را مدیون تلاش دانشگاه آزاد اسلامی در تولید علم نافع و ارتقای جایگاه ایران در جهان می دانیم و اگر تولیدات علمی دانشگاه آزاد اسلامی نبود رتبه آموزش عالی کشور در رتبه 22 دانشگاههای دنیا بود که این نشاندهنده توجه ویژه دانشگاه آزاد اسلامی به مقوله ارتقای کیفیت آموزش و پژوهش است.

دکتر حسین زاده لطفی تاکید کرد: با نگاهی که در چند سال اخیر به امر پژوهش شد باعث شد تا رشد فوق العاده ای در تولید علم داشته باشیم و توانستیم دانشگاه آزاد اسلامی را به جایی برسانیم که در سال در سالهای اخیر در تولید علم در کشور سهم بالایی داشته که این ادعا در هر پایگاه ارزیابی علمی جهانی قابل رویت است.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی ثابت کرد که بعد از سه دهه فعالیت علمی مفید در کشور مسیر اصلی خود را که همان تولید علم نافع است با توجه به توسعه تحصیلات تکمیلی در سالیان اخیر پیدا کرده و در حال حاضر دارای جایگاه ویژه ای در جهان و ایران است.

وی خاطر نشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با قدمت و شایستگی و پتانسیل های زیادی که دارد توانست جایگاه علمی خود را در پایگاههای ارزیابی جهانی ارتقا بخشد و این نشانه پشتکار و تلاش همکارانمان در استان گیلان است که باید از این تلاش تقدیر کرد.

خبرنگار و منتشر کننده: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 737893

وب گردی

وب گردی